kettingkje voor je vriend...

halloow
kan je een kettingkje geven aan je vriend voor zijn verjaardag met namen erin ofzo?
hebben jullie anders nog andere ideeen voor verjaardkadotje voor je vriend?

Dat is leuk! Dat had een vriendin van mij ook gedaan, toen ze 6 maanden hadden, had ze een kettingkje gegeven met haar eigen naam erin, en op de achterkant de datum dat ze verkering kregen!
Anders kan je altijd nog parfum ofzo doen xD

Het is kettinkje, niet kettingkje.

whatever suusert ze vraagt tog niet hoe ze kettinkje moet schrijven…

ik heb ook een kettinkje aan me vriendje gegeven maar dan net vooor de vakantie hij vond t super lief :grinning: en hij was er heel erg blij mee
ik had zo’n breek hartje gekocht met in de ene een M en in de andere een D

Succes nog !!

kben ni zo voor kettinkjes voor jongnes,
maar dat ligt aan mij

nee, ik vind een ketting voor een jongen nogal… verwijfd? Je kan ook iets anders geven, dat ook persoonlijk is:)

Dat is hartstikke lief:D
Heb ik ook gedaan voor mijn ex vriendje

Zo’n breekhartje met aan de ene kant Moon en de andere kant -zijnnaam-

jaa ketting is leuk, hebben mn vriend en ik ook :slightly_smiling_face:

Ik heb ook net een kettinkje gekocht voor mijn vriendje, hij is morgen jarig ^^. Het is btw een hartje waar Nina op staat.

Ik kan ook wel ideen gebruiken. Hij si 3 maart jarig. 20 maanden samen, heeft totaal geen sieraden enzo,dus weenie of hij ehtwel leuk vind

ik heb hem ook een kettinkje gegeven :slightly_smiling_face: zo’n rechthoekig plaatje met mijn naam erin en een hartje erin waar je doorheen kan kijken als je begrijpt wat ik bedoel :stuck_out_tongue: hij was er blij mee!

ik wil ook nog iets voor mn vriendje zegmaar…

eerst dacht ik iets van zo’n band *voor om je pols, tis wel btj alternatief typje zegmaar* en dat ik daar dan een lieve tekst in zou schrijven:)

maar hij draagt zoiets nooit…hmm

iemand tips?

kus

Mmh mijn vriendje is maandag jarig, en ik wil hem misschien deze armband geven:

http://www.lucardi.nl/data/producten/1002151-normaal.jpg

Vinden jullie dat iets? Ik wil ook als hij hem echt mooi vind er misschien op dat plaatje mijn naam in laten graveren, als we een halfjaar samen zijn ofzo…

wauw, mooi!

mijn vriend gaf me een armband met zijn naam erin
toen we 6 maanden hadden ^^

ik vidn zelf armband leuker dan ketting voor een jonge…

Ik vind het erg leuk om sieraden te geven, omdat hij het niet snel voor zichzelf zal kopen en omdat het vaak gedragen wordt.
Hij heeft ooit een heel gaaf guess horloge gekregen en een ketting van Fossil. Verder heeft Thomas sabo ook hele gave heren sieraden.

Heb voor me verjaardag zo’n breek hartje gekregen met aan de ene kant mijn naam en de andere zijn naam. Als je 'm dan breekt moet het geluk brengen. Hij draagt hem wel:) vergeet hem wel af en toe maarja dat doe ik ook wel eens.

Ben ik nou de enigste hier die die hartjeskettingen afschuwelijk vind?

mijn vriend draagt hem niet meer, ik nu ook niet meer heb een gouden ketting van hem voor mijn verjaardag gekregen <3 mja wij zijn ook al 2 jaar samen dusja

Een sieraad zoals die armband hierboven lijkt me meer iets voor een jongen dan zo’n cheesy, verwijfde ketting.
Die armband is echt mooi!