ketting voor jongen

heey, ik heb gister een zilveren ketting gekocht, met een hartje aan gehangen en daar staat mijn naam op. dit wil ik aan mijn vriend geven, maar ik ben bang dat hij het niet leuk zal vinden. wat denken jullie ?

Misschien is een ketting met een dogtag (met jouw naam erop, jullie datum oid) leuker.

Maar misschien vind hij dit ook heel leuk! Het gaat om het gebaar.

Dat zul je snel genoeg zien aan zijn reactie. :slight_smile:

dat had je je beter af kunnen vragen voor je het kocht. Het ligt aan de jongen, ik ken jongens die het wel mooi vinden, andere vinden het verschrikkelijk. Gewoon geven, als hij het niet mooi vindt, moet je het maar terug brengen, naar zo’n goud- en zilverinzamelpunt. Krijg je niet al je geld terug, maar wel een gedeelte.

ik ken niet veel jongens die dat leuk zouden vinden. maar wat hij er van vindt zal je wel zien als je het geeft he.

Mijn vriend heeft een zilveren ketting, zonder hanger. Hij vertelde laatst dat hij graag een hangertje met mijn naam erop wou hebben om aan zijn ketting te hangen. Ik denk dat het inderdaad per jongen verschilt. Niet iedere jongen houd van allemaal dingentjes en tiedelateinen eraan zoals hartjes enzo. Maar ik neem aan dat het om het gebaar gaat.

mijn broertje heeft het gekregen van zijn vriendinnetje,
ik vind het verschrikkelijk
maar hij is er juist hartstikke trots op en draagt het elke dag
gewoon om haar naam bij zich te dragen
ik weet niet hou jou vriend erop zou reageren, maar het gebaar opzich is al super lief!

ik ben nu 18 en hij is 17, kan dat nog met die leeftijd, een ketting ? want mijn ouders hebben er ook allebij een en die dragen ze elke dag

ik vond een hartje voor een jongen niks. Had toen een vierkant hangertje. En toen ging die zeike waarom het geen hartje was. Toen heb ik op vakantie een hangertje laten maken van een hartje. Die droeg hij dan wel gewoon. Heel apart vond ik dat. Voor mn huidige vriend had ik een armband met een zin erop. Niet mijn naam. Op 1 of andere manier vind ik dat bij een jongen niks

Nouja, ik ken een jongen die best wel stoer is en die heeft er ook gewoon zo een.
Oke, die zinsopbouw was niet helemaal optimaal, maar je begrijpt me wel haha.

Ik ken heel veel jongens die zo’n dun zilveren kettinkje met een hartje met de naam van hun vriendin dragen, ook gewoon ‘stoere’ jongens.

Mijn mannelijke vrienden zou je daar niet zo blij mee maken, vrees ik. Maar of dat een goede gradatiemeter is? Jij kent je vriend zelf het beste, neem ik aan? Hoelang hebben jullie trouwens een relatie, als ik mag vragen?

Ik heb mijn vriend twee jaar geleden met Kerst een ‘dogtag’ gegeven met een persoonlijke inscriptie erin gegraveerd en hij vond het een heel mooi, persoonlijk cadeau.

ligt eraan, draagt je vriend vaker kettingen ? Heeft hij er al ooit iets over gezegd dat hij er wel een zou willen?

Ik heb mijn vriend ooit een dogtag gegeven met onze datum erin, en een koningsketting. Hij was er wel ontzettend blij mee.

Ik heb eens een keer voor mijn vriend een ketting gekocht met een half hartje. Ik had de andere helft. Mijn vriend vond het heel leuk. Later heb ik nog twee kettingen voor hem gekocht, allebei met een draak. Hij houdt er van. Ook heeft hij een leren armband van mij gehad. En hij draagt continue een ring, die ik ook heb. Daarin staat dan zegmaar bij hem 20-09-2006 D en bij mij 20-09-2006 A. Hij heeft dan de datum met de eerste letter van mijn naam, en ik met de eerst letter van zijn naam. Haha =P Sommige stelletjes zijn nu eenmaal zo.

Wat is een koningsketting?

google.

Goh. Bedankt!

Mijn vriend draagt ook een ketting met mijn voorletter (half hartje) en ik de ander.
Hij vond het super leuk en heeft het nu al meer dan 3 jaar om en nooit afgedaan (behalve bij zijn trainingen)