Ketting e-mails

Heeeey mensen,

Jullie kennen het wel ‘‘Ketting E-Mails’’ een tijdje geleden was het ‘‘mode’’ en bijna iedereen stuurde het door! Heeeeel irritant! Kijk je naar je postvak en staat er weer 3 á 4 van die stomme berichten die je van je vrienden hebben gekregen en zij weer van hun vrienden enz.

Nou vandaag heb ik er weer 1tje gekregen. Dit maal in het Engels. En vond het echt grappig! Er zou wel een leuke horror film gemaakt kunnen worden. En wou het graag met jullie delen. (BTW ik geloof er niet in, dus aub geen reactie van dit is nep. Want dat weten we allemaal :blush:)

This is not a joke! Carry on reading! Or you will die, even if you only looked at the word warning!

Once there was a little girl called Clarissa, she was ten-years-old and she lived in a mental hospital, because she killed her mom and her dad. She got so bad she went to kill all the staff in the hospital so the government decided that See More best idea was to get rid of her so they set up a special room to kill her, as humane as possible but it went wrong the machine they were using went wrong. And she sat there in agony for hours until she finally died. Now every week on the day of her death she returns to the person that reads this letter, on a monday night at 12:00a.m. She creeps into your room and kills you slowly, by cutting you and watching you bleed to death.

Now send this to ten other pics on this one site, and she will haunt someone else who doesn’t pass this on like you did. And forget about you. Example 1:
Jenny didn’t believe this and deleted it without even reading the whole thing! A few days later on the monday night, she was woken up by loud footsteps and heavy breathing, there was Clarissa standing there with a huge knife

heb jij ook zo’n gekke mail?

Wiehoe. Bedankt voor dit amusante verhaaltje. Nog een nutteloos topic.

je realiseer je wel toch dat je in ONZIN zit.

wauw.

Dusss.

Wauw, dankje, ik ben stukken wijzer geworden door dit topic! NOT :flushed:

Ik neem nooit de moeite om dat soort mailtjes te lezen

Ik haat dat soort kettingmails echt, net zoals deze topics :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik krijg ze nooit meer, ohyeah!

Maar je had vroeger altijd van die mensen die ziek waren en geen geld hadden en geholpen moesten worden. Die kreeg ik tenmisnte.

Ja precies!

eerlijkgezegd vind ik dit soort mailtjes best eng :flushed: terwijl ik weet dat het nep os.
en nu krijg ik zo ook al op ping en overal :frowning_face:

ik kreeg die via hyves van me zusje,
toen heb ik het niet gelezen,
maar nu wel dus ben ik erachter gekomen dat ze liever heeft dat ik dood ga dnzichzelf/ haarzelf/ whatever

idd, ik ook hoor :flushed:

Ik ben nog steeds bang van die van beertje ofzoiets…
Die gaat over een beer die helemaal onder bloed zit en dat hij je op allemaal verschillende manieren kan vermoorden. ik kreeg die toen ik 10 was en ik ben echt 2 of 3 jaar heel bang daarvoor geweest :'D

Argh. Ik háát die dingen. Vond ze toen ik jonger was ook altijd super eng, maar als alle kettingbrieven die ik ooit niet heb doorgestuurd waar zouden zijn… Zouden ik (en de rest van mijn familie) al 3482 keer door dinosauriërs zijn platgestampt of zijn afgeslacht door de een of andere teddybeer/holbewoner/meisje met mes. Zelf heb ik het idee dat ik nog leef, haha. En mijn je-krijgt-de-komende-12-jaar-ongeluk-in-de-liefde tegoed? Nou, dat is inmiddels opgelopen tot 200 jaar en ik ben stiekem heel gelukkig met mijn vriendje (:

kutmails :’)

vroeger zat mijn inbox echt vol met die dingen
of dan stonden bij youtube de reacties daarmee vol

Ik krijg ze gelukkig ook nooit meer, wat heb ik een hekel aan die mails.(’:

Die kreeg ik vroeger inderdaad best wel vaak, nu niet meer gelukkig. Die dingen zijn echt zo irritant…

vroeger kreeg ik altijd van die mailtjes… van hi ik ben harry, als je dit niet doorstuurt ga je doooood
nu niet meer gelukkig :grin:

Ik kan echt niet tegen zulke mailtjes en ik vind het niet grappig en ik heb er een jeugdtrauma aan en jij hebt dat jeugdtrauma weer omhooggehaald dus je wordt bedankt met je stomme topic en je stomme kettingmail.