ketchup in m'n haar doen

heegirls. ik heb dus donkerblond haar en ik heb een groene gloed eroverheen. ik weet dat je t met ketchup eruit krijgt. maarree. moet ik dan die ketchup er gewoon insmeren ofwat? &daarna shampoo? ik snap t niet zo eigenlijk ;$ alvast bedankt. lfsx

daar heb ik echt nog noooit van gehoord :astonished:
ik zou het niet weten, upje voor jou!

via google (hoera!)

“Het klinkt raar maar ketchup erin smeren helpt echt goed!! Het rode pigment in de ketchup neutraliseert het groen. Gewoon in je haar smeren,goed in laten trekken en uitspoelen, en herhalen als je nog steeds een groene gloed hebt!”

Groene gloed?
Ketchup in je haar?

Nouja, nog nooit van gehoord, maar is er geen shampoo met ketchup erin?
En anders zou ik het er gewoon in masseren en smeren en na een tijdje uitspoelen et voilá ! xD

okee, maar ik neem dat ik dan gewoon met shampoo daarna moet wassen? of juist niet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik denk dat je het moet zien zoals een haarmasker. eerst goed laten intrekken (halfuurtje proberen?), daarna de ketchup eruit spoelen en dan even wassen als het nodig is. mss dat je tegen het morsen ook best douchemutjes opzet als je de ketchup in je haar hebt.

ik heb dat altijd na de vakantie, van het chloorwater in het zwembad echt poep.

ahaaaa. &maybe nog een tip welke ketchup ik t beste kan gebruiken of is de ketchup van 40ct. net zo goed als de Heinz? enne. weet iemand hoe ik me moeder kan overhalen. want ik zie duidelijk een groene gloed, en meerdere mensen zeiden t ook al. maar me moeder zegt: doe is normaal, ik zie helemaal geen groene gloed. dus iemand een idee hoe ik me moeder kan overhalen? [a]

gewoon ketchup zal ook wel goed zijn, het gaat erom dat hij rood moet zien. en jezus, tis gwn ketchup… haal gwn een fles en doe het in de badkamer. what’s the big deal?

hoezo overhalen? wat heeft je moeder daarmee te maken joh moet je ook toestemming vragen voor je een maskertje in je haar doet?

nee dat niet. maar wat dit betreft is me moeder echt een zeikerd.

Gewoon uitproberen en daarna wassen, bah ik denk echt dat je haar dan stinkt

je moeder hoeft er toch nooit achter te komen x] ?

dan doe je het toch gewoon als je moeder er niet is

Behalve dat der haar dan naar ketchup stinkt…

Ulhg wat smerig.

Douchen?

daarna dan een maskertje met een lekkere perzik-geur erin? :angel:

Ik heb daar werkelijk nog nooit van gehoord, ruikt je haar lekker naar ketchup XD :grinning_face_with_smiling_eyes:

Misschien staat het ergens op google?..

nooit van gehoord maar google bestaat ook.