Kertdiner

Hi girls,

Ik ga met kerst voor een goede vriendin van mij koken, gewoon omdat ze er altijd voor me is enzo dus dat verdient ze gewoon… Maar nu vroeg ik me af of jullie nog lekkere gerechten hebben voor een hoofdgerecht. Gewoon iets simpels (geen ervaren kokkin hehe) ik heb het internet al afgezocht maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg aangezien ik niet egt een idee heb wat ik wil en de meeste kerstgerechten zijn allemaal van die best wel moeilijke dingen… Sorry als hier al een topic over is maar ik heb gezocht en niks kunnen vinden vandaar.

Ik heb als voorgerecht trouwens een komkommersalade met gerookte zalm en als nagerecht gewoon een late machiato met kaneelijs… Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met lekkere gerechtjes :grinning:

Up!

en nog een upjevoor mezelf:D

Sorry geen idee.
Ik ben zelf ook geen ster in koken :confounded:

Trouwens wel lief van je :slightly_smiling_face:!

Uhm ga fonduen! Doe ik ook met vriendinnen met nieuwjaar =D

Je titel faalt wel ;p

Ja dat was in eerste instantie ook mijn idee, maar we hebben al zooovaak gefonduet (?) haha en gegourmet ook dus ik wilde eens iets anders, maar als ik egt niks kan bedenken ga ik dat inderdaag doen :stuck_out_tongue:

&@purepasion;
haha dankje, ik vind gewoon dat ik wel wat terug mag doen want al 5 jaar lang steunt ze me zoo veel en kan ik altijd bij haar terecht.

als je toch met zalm bezig bent, zalm uit de oven. Heb je gewoon een pakje voor in de winkel met soort saus. Echt heel lekker.

oooh haha typfoutje, dat zie ik nu pas :astonished:

@xJUNKYY;

Dankje, dan ga ik dat eens uitproberen :grinning:

Nog meer ideetjes?

kip in bladerdeeg!
echt supermakkelijk
Je haalt van die vierkante velletjes bladerdeeg,