Kerstpakketten!

Wie van jullie allemaal heeft een kerstpakket gekregen en wat zat erin?

Ik kreeg zelf een plateau met allemaal koekjes en chocolaatjes van een banketbakker… Werk zelf in een restaurant…

Mijn moeder kwam net thuis met een kerstpakket met allemaal spulletjes van Blond Amsterdam erin! Heb ik alvast gereserveerd voor mijn uitzet =P

niet echt een kerstpakket meer een cadeautje (bruno banani geurtje & douchegel) van mn werk
tijdens bedrijfsuitje waar we naar de wintefteling gingen en uit eten

ik niet.
maar me vriend heb een heel chinees achtig pakket gehad
met een wokpan erin, en van die noodle bekertjes, en allemaal spullenetjes di in d chinese keuken thuis horen

een japans/chinees pakket van mn stage.
Met een mooie bloemenkaars houder ding, glitterkaars, kroepoek, nasi, mienestjes, saus, mangosap etc
Oja en een DAbon van 7,50.

Ze hebben aardig wat geld besteed aan kerst, want het etentje werd ook betaald!

grr ik heb niks gekregen :bored:

Ik ben ziek geweest dus ik krijg mijn kerstpakketten (2 baantjes) zaterdag pas

Een Irischeque van 25 euro

ik heb vd kruidvat,
een wokpakket gekregen, met allerlei eten, wok, enzo

en vd tnt
een big bag, met vanalles voor mn uitzet & geen eten :grinning:

allemaal vieze dingen dus ik doneer 80% aan mn ouders

Ik mocht voor ¤50 spulletjes uitzoeken in de Hema! Echt heel erg leuk.

Volgens mij is de wok in trek dit jaar.
mijn vader heeft ook zo’n heel pakket om te wokken.
Ikzelf werk niet ;'d

mn moeders kerstpakket: allemaal excelent spullen van albert heijn (en véél chocola :p)

mn vaders kerspakket: hij mocht voor ¤100 gratis winkelen in albert heijn :’)

ik krijg morgen kerstcadeautjes (:

Schaaltje met stokjes/dipsaus :slightly_smiling_face:
(Niet zoveel, maar t gaat om t gebaar :stuck_out_tongue: T voelt wel officieel om een kerstpakket te krijgen :stuck_out_tongue:)
K werk in een hotel.

Een bad pakket i guess. Handoek, washandje, gastendoekje, champange glazen, champange, zo’n stok met spons eraan waarmee je je rug kunt wassen, zo’n soort gazen bal waarmee je je kunt wassen, een emmer (waar alles in zat), kaarsjes, handzeep, handlotion, scrubzout.

^^ Yeps ik ook! = van stage dan.
En van m’n bijbaantje een boekje waar ik wat uit mag kiezen :slightly_smiling_face:

een chocoladetaart u_u;

een oudejaarslot
en me moeder mocht iets uitzoeken bij mijntinteling.nl dus ik mocht daar een horloge bestellen :grinning:

Ik heb twee dozen gekregen, met allerlei soorten eten erin…
Daarnaast nog een chocoladefontein, een tapaspakket, een pannenkoekenpakket + pan en een boodschappentas met exotisch fruit.

Ik heb er geen gekregen, ik werk niet.
Van vrienden hebben we wel een roomboter kerstkrans en heeeeel veel kerstachtige chocolaatjes gekregen in de vorm van een sneeuwpop/kerstboom/e.d.: lekker!

-irischeque van 20 euro
-2 bioscoopbonnen van vijf euro
-1/5 staatslot
-kraslot

ik ga de jaaackpot winnen! jeuj