Kerstoutfit.

Ja het is bijna alweer kerst en ik heb nog geen idee wat ik aan moet trekken! Zaterdagavond ga ik naar m’n vriend en schoonouders en gaan we o.a. naar een kerk-mis. Ik heb allemaal basic dingen in m’n kast hangen. Basic rokjes, basic zwarte shirtjes e.d. Maar ik zoek iets om het mee te combineren. M’n budget is een beetje laag omdat ik deze maand vooral veel heb uitgegeven aan cadeautjes. Iemand leuke ideetjes? Ik dacht eraan om een rood rokje te kopen, zo’n basic wat ze bij h&m ook hebben maar dan van de ladysting. Dat te combineren met een zwart basic shirtje en dan leuke sieraden, erbij. Een panty/legging en ballerina’s. Ik koop dan alleen een goedkoop rokje hoeven kopen en misschien oorbellen of een armband ofso. Iemand nog een leuk ideetje? Ik ben dus namelijk niet vanplan om de hele outfit te kopen maar gewoon 1 shirtje of rokje dat ik dan combineer met wat ik thuis heb liggen! Vast bedankt!

Sorry zie nu dat het Nederlands niet correct is.

Zoekfunctie.

Als ik zoek op kerstoutfits dan vind ik meestal jurkjes enso. Ik zoek iets goedkoops, geen heel gedoe, 1 item gewoon.

Basic 5euro rokje + panty + shirt met langere mouwen?
Of basic 5euro rokje + panty + shirtje + blazer?
En dan inderdaad wat leukere sieraden erbij.

Maar welke kleur dan?

Zwart rokje? Daar past dan zowat alles bij.

Misschien een opvallende panty of een shirtje met glitters/pailletten? Makkelijk te combineren met basic items.

rokje, panty, shirt, leuke (cirkel) sjaal?

http://www.zoyou.nl/Webwinkel-Product-6514753/Red-bodycon-skirt.html

zo’n rokje? Vind ik zelf heel leuk om te combineren met een zwarte, kanten blouse.