kerstoutfit :)

heej,
ik heb hele leuke schoenen, bruine enkellaarsjes met sleehak. en ik wil met die schoenen een kerstoutfit maken. weet iemand wat daarbij zou kunnen (wel kerstachtig)?

http://i39.tinypic.com/rcvuo4.jpg

x

Misschien kun je een soortgelijk plaatje vinden? Want nu weten we helemaal niks.

Klinkt wel leuk! Misschien met een zwarte panty en zwart jurkje en goud glitterriempje ofzo?

Feestelijke kleding, misschien bronzen sieraden en wat bruine accenten?
Inderdaad, een plaatje zou wel handig zijn. Misschien ook iets anders dat je erbij aan wil? Wij weten namelijk niet wat jij in je kast hebt :wink:

Van welke winkel zijn de schoenen? Staat vast wel ergens op internet een plaatje.

Ik doe ook bruine enkellaarsjes met sleehak. Ik doe er of een bruin jurkje op, of een zwartwit-jurkje (voornamelijk wit). Dat zwart-wit vind k niet helemaal goed passen, maar ik kon ECHT geen twee paar schoenen meenemen. (Vier 't bij mijn ouders op 1,5 uur rijden)

hierboven zie je nu de foto. x
(het is een eigen foto)

Been warmer er over heen doen …
Zelf heb ik een keertje beenwarmers op de grond gelegd (zwarte en daar met allemaal glitters over heen gestrooid.
Echt heeeeel erg leuk en bij de action heb glitters + beenwarmers voor 2,- dus waarom ook niet !