Kerstoutfit

Voor kerst wilde ik graag een jurkje aan, nu gaat een vriendin van mij een skaterdress maken voor mij. Een zwarte, zonder mouwen maar wel met bandjes.

Nu wil ik weten wat hier leuk bij staat, wilde eerst zwarte panty en zwarte pumps halen bij de primark. Maar ik vroeg me af of dat niet een beetje zwart wordt.

Ik ben trouwens 14, en wil een keer iets leuks aan

Ik zou een gekleurd vest/blazer/iets doen en eventueel gekleurde schoenen.

ik zou een gekleurde hak eronder met een mooie clutch, geen jasjes. vind ik altijd zo verschrikkelijk bij jurkjes mijn mening don’t hate me please… )=

Ik zou iets met rood/goud/zilver/groen doen qua panty/legging en schoenen :slightly_smiling_face: Dan is het toch wat kerstiger!

Ik vind jasjes juist wel leuk bij jurkjes! haha. Ik zou het met gouden accenten combineren.

heb een beetje rondgezocht:

http://images2.chictopia.com/photos/fashiionfoxx/7093265650/black-boohoocom-shoes-black-skater-dress-topshop-dress_400.jpg

@Justbeingme Die 2de foto vind ik het leukst! :slightly_smiling_face:

ik vind een skaterdressje zelfs n-leuker met sneakers (all stars) eronder :slightly_smiling_face:
en een leuk klein tasje voor over je schouder, als touch kan je je nagels nog knalrood lakken, en een beetje rode lipgloss op =)

Love skaterdresses! Ik snap dat je het misschien wat te zwart gaat vinden, al helemaal voor kerst. Ik zou wel een zwarte panty dragen maar je schoenen, een jasje of bijvoorbeeld sieraden in een kleurtje.

je kunt ook om er wat afwisseling in te brengen kiezen voor een panty met structuurtje als je dat mooi vind. heb zelf een stipjespanty gehaald bij primark voor kerst!
en je kunt makkelijk met make-up, nagellak en sieraden je outfit opfleuren!
wat dacht je van een gouden glitterriempje erop?:slightly_smiling_face: en dan een leuke statement ketting, klaar!