Kerstkado

Heey!

Bijna kerst, zin in!
Ik heb vandaag een lastminute hotelarrangement voor m’n vriend gekocht als kado.
We gaan op hotel en er zit een wellness bij: gratis te gebruiken als hotelgast.

Nu kwam ik er achter dat je verplicht naakt moet in de wellness: ik weet alleen niet of ik dat durf! Hebben jullie daar ervaringen mee? Is dat niet heel Awkward? :expressionless:

Verder ben ik op zoek naar een leuke outfit voor die avond op de kamer: waar vind ik die? Tips? Foto’s? Heel graag!

Zat er eerst ook aan te denken rozenblaadjes op de kamer te leggen maar dat vind ik te cliché denk ik. Wil een hele romantische avond samen: wat zou ik nog kunnen doen?

Ik ben zo enorm inspiratieloos dus hoop dat jullie leuke tips of ervaringen hebben!

Kuss, en alvast fijne feestdagen voor jullie!

Nu een beetje kortdag maar ik heb ooit een hele mooie grote kaart laten maken en die heb ik in overleg met het hotel op onze kamer laten leggen zodat die kaart op bed lag toen wij kwamen .

Verder, als je lingeriesetjes bedoelt zou ik eens kijken bij de livera of de hunkemoller

Wat betreft de sauna, ik heb het een aantal jaren geleden eens gedaan en mijn ervaring was dat omdat iedereen naakt is iedereen gewoon doet alsof het heel normaal is. In mijn ogen is dat het ook. Heb geen mensen gezien die je zaten te bewonderen of iets dergelijks. Bij ons had iedereen toen wel een handdoek over het geslachtsgedeelte.

Qua naaktheid valt het in de sauna reuze mee. Tussen de sauna’s door hou je meestal je handdoek/badjas om. Alleen tijdens het douchen en in de sauna’s ben je naakt, maar dan ben je toch met je eigen lichaam bezig