Kerstgala

Het is misschien nog een beetje verweg
maar we hebben op school over een tijdje een kerstgala
en ik heb echt geen flauw idee waar ik een leuke jurk kan kopen.
ik ben best wel klein en dun dus een goede jurk vinden is voormij best wel moeilijk.
weet iemand een paar winkels waar ik zou kunnen slagen?
alsvast bedankt :slightly_smiling_face:

Wil ik ook nog weten, up!

Welke prijsklasse? En is het echt een galagala? Dus lange-jurk gala?

ik heb ook ieder jaar een kerstgala en ik ben ook best wel klein,
vorig jaar had ik een jurk bij H&M gekocht, maar dit jaar maak ik er zelf een :grinning:

Ja idd, is het een ‘officieel gala’, doet iedereen echt iets langs aan, of hebben de meeste gewoon iets korts aan?
Je hebt bij asos.com iig een speciale lijn voor kleine dunne meisjes (asos petite), mss dat je daar iets kan vinden (wel bestellen, maar op zich staan de maten er precies in inches bij, hoe het moet met terugsturen en zo weet ik niet).

Ik ben nog nooit naar een kerstgala geweest. Maar ik vind lange jurken echt niet zo mooi.
Kan zoiets dan ook?
http://images.asos.com/inv/media/7/6/1/3/1133167/black/image1s.jpg

volgens mij kunnen kortere jurkjes ook, lange jurken zie je bijna niet. En dan zou ik gewoon gaan winkelen, ze hebben bij allerlei winkels jurkjes die je aan kunt trekken

Ja hoor, de meeste meisjes hebben gewoon een cocktailjurkje aan. Ik heb twee jurkjes van H&M en The Sting, maar Vero Moda heeft ook vaak hele leuke. En ik ben ook klein en best dun, en het past allemaal!

kwa gala valt wel mee
gewoon een leuk kort jurkje is ook gewoon leuk.
kwa prijsklasse zou onder de 100 euro wel zo fijn zijn :slightly_smiling_face:

Kijk bij de steps !
Die krijgen altijd zulke mooie jurken:D

ty all! :slightly_smiling_face:
ik zal er naar kijken
nog meer tips zijn welkom :slightly_smiling_face:

Een mooie tiara erbij om het compleet te maken :wink:

ik ben zelf niet zo groot, en lange jurken vond ik niet zo mooi staan omdat ik ook vrij dun ben. maar bij de vila zijn er vaak wel leuke te vinden die ook mooi staan, had daar 2 jaar geleden een heel mooi jurkje gekocht! wel een beetje kort maar daardoor leek het juist alsof ik hele lange benen had.

Amazone.com :grinning:
Ik ben alleen niet klein, maarja, dat zal vast niet veel uitmaken als je naar de maten kijkt.

Dit is de jurk die ik vorig jaar heb besteld:

http://img545.imageshack.us/img545/5618/galajurkamazone.jpg

Bij jane norman (V&D) hebben ze ook veel leuke jurkjes, als je maar goed zoekt in de collectie, want soms zijn ze echt heel truttig.
En ze hebben daar best kleine maten, ik bedoel ik ben ook best klein, maar ik paste de kleinste maat niet.

Bij de H&M hebben ze nu leuke jurken :slightly_smiling_face: Nja niet echt van die lange gala jurken… maar wel beetje chiquere jurkjes!

Ik had vorig jaar met kerstgala gewoon een cocktailjurkje van de H&M aan van 30 euro, echt niemand droeg een lange jurk behalve een paar leraressen.