KerstGala

hoi girlsceners!

ik zit in de leerllingenraad, ik ben de voorzitter. we hebben aankomend woensdag avond kerstgala en we hebbel al wat geregeld, maar we weten alleen niet welke muziek we het beste kunnen opzetten voor het paar dansen (jongen en een meisje die samen moeten dansen) zoals beethoven, mozart ofso… we willen graag zo’n romantische liedje die erbij past. en we hebben geen idee welke liedje… dus kunnen jullie miss ons helpen? (A)

en misschien hebben jullie andere leuke ideeen voor kerst gala? zoals versiering, eten of wat en ook

:beer:

Ik zou zorgen dat er wat variatie is in de muziek, dus niet alleen maar Shewolf (kuchkuchtrolligegirlscenerflashbackkuchkuch) draaien. Dit soort dingen gebeuren bij ons op school namelijk wel, met een slechte dj erbij. Ik hoor iedereen altijd praten over dat de muziek zo jammer is, dus probeer alsjeblieft wat klassiekers ertussen te gooien zoals Queen en dergelijke als dat mogelijk is. :slightly_smiling_face:

oh dat is een goeie, Queen… daar heb ik helemaal niet aan gedacht dat zal ik zeker doen! nog meer tips?

Hoe bedoel je paardansen? Is dat gelijk aan stijldansen met ballroom dansen? Dan kan ik je wel een paar voorbeelden noemen, maar dat is geen klassiek :’)
op dansles dansten wij vrijwel altijd op muziek die nu “in” is zegmaar. Het is namelijk (vind ik althans) om op klassieke muziek precies het goede ritme te vinden.
En als je alleen “schuifelen” bedoeld kun je misschien deze http://www.youtube.com/watch?v=BSv3iApK3DQ opzetten. Vrij romantisch.
Maar iig Queen en dan de grote hits is natuurlijk awesome. En ik persoonlijk ga helemaal los als er een keer een hit als mamma mia voorbij komt ofzo :’)
of een keer een carnavalskraker. En verder kun je David Guetta draaien.
En natuurlijk de kerstklassiekers :grinning: santa claus is comming to town, all i want for christmas is you enzo :stuck_out_tongue: