Kerstgala: hoe vraag ik hem?

Nog enkele maanden en dan is het pas kerst! Jaja, maar je moet toch alvast plannen?

Ik vind hem leuk, J. Maar ik zie hem niet al te vaak … En ik ben ook nog nooit met hem uit geweest! Maar hij vindt mij leuk, ik hem ook :slightly_smiling_face:. (We zijn gekoppeld door mn buurmeisje, en die ziet hem vaker dan ik!)

Nu zat ik te denken, dat kerstgala-dingetje, daar mag je iemand mee nemen en ik zou hem graag mee nemen. Maar hoe? Doe ik dat gelijk als ik hem weer zie? Of moet ik het eerst opbouwen? En wie betaald er zijn kaartje? Moet ik die al gekocht hebben als ik hem vraag? HELP!

hmm, denk dat het wel handig is als je zijn kaartje al koopt! is voor hem ook weer een verassing, & ik zou het wel rustig opbouwen, en dan als jullie een x samen zijn vragen of die mischien zin heb om met je mee te gaan :slightly_smiling_face:

Ga jij ook naar het kerstgala?
‘‘ja’’
Zullen we dan samen gaan?

dat hoeft niet… als je vraagt; ‘wil je mee?’ en hij wil dat, kan je daarna toch het kaartje gaan kopen? of ben je bang dat ze dan uitverkocht zijn?

Wow, kerst. Het is nog niet eens herfst!

Hebben jullie wat samen? Of vinden jullie mekaar alleen leuk… Niet helemaal duidelijk…
Zo niet, dan zou ik iig niet alvast een kaartje van tevoren kopen… Stel dat hij niet kan, of gala’s niet zo leuk vindt. Je kunt het er wel luchtig over hebben, van 't onderwerp schoolfeesten, naar dat kerstgala. Tis misschien wat snel om nu al te vragen of die dan met kerst meewil.

is het niet vet vroeg om hem daar nu al voor te vragen?

Wel pas doen als je kaartjes kan kopen (:

pfffff. KERST.
nu nog even niet aan denken.

Nu zat ik te denken, dat kerstgala-dingetje, daar mag je iemand mee nemen en ik zou hem graag mee nemen. Maar hoe?
Gewoon vragen… Je bent er in ieder geval vroeg bij, hij heeft vast nog niemand anders.

Doe ik dat gelijk als ik hem weer zie?
Je kan ook nog even wachten, aangezien het kerstfeest nog wel even duurt.
Maar zoals ik al zei dan ben je er wel vroeg bij voordat iemand anders hem vraagt.

Of moet ik het eerst opbouwen?
Ja, als je ermee wacht.
Nee, als je het nu wilt doen.

En wie betaald er zijn kaartje?
Gewoon jullie allebei je eigen kaartje.

Moet ik die al gekocht hebben als ik hem vraag?
Nee hoor. Maar nie tte laat zodat het uitverkocht is.

:stuck_out_tongue:

Sowieso niet nu vragen, als iemand mij nu zou vragen naar het kerstgala zou ik echt denken van “Wtfffffffffffffff”.