Heey
Ik hou echt van kerstfilms en ik moet altijd opschrijven welke komen zodat ik niks mis. nou voor jullie staan ze op een rijtje:
kerstavond (donderdag)
16.05-16.35 sbs6 Shrek the halls
16.30-18.05 sbs6 Deck the Halls
17.00-18.55 rtl5 Santa Claus
18.05.-20.00 sbs 6 The santa clause
18.45-20.30 net5 Moonlight and mistletoe
18.55-20.30 Rtl5 call me claus
20.00-20.30 sbs6 merry madagascar
20.30-22.00 rtl5 single santa seeks mrs. claus
20.30-22.05 rtl7 jingle all the way
22.00-23.35 rtl5 meet the santas -->vervolg op single santa seeks mrs.claus (alle 2 aanraders)
22.15-23.50 veronica I’ll be home for christmas
22.45-00.30- net 5 a verry merry daughter of the bride
23.40-01.25 sbs 6 santa baby
waar gaan de films over :
Shrek the halls
(shrek ontmoet de kerstman met zijn vrienden)
Deck the Halls:
(De kersverse weduwe Holly Hall verhuist terug naar haar ouderlijk huis met haar zoon Ben, voor een nieuw begin in hun leven. Maar op het werk ontmoet ze Nick Saint James, een man die haar erg weet te boeien. Ben denkt echter dat Nick de Kerstman is en ook dat hij de ware is voor zijn moeder.)
Santa claus:
(Samen met zijn elfjes maakt de Kerstman speelgoed voor de kinderen maar ze kunnen de concurrentie met de grote speelgoedfabrikanten niet meer aan. Dit jaar dreigt zelfs de levering van al het speelgoed in het gedrang te komen en loopt één van de elfjes over naar de concurrentie.)
THE santa clause:
(Scott Calvin werkt op een reclamebureau en na de scheiding deelt hij de voogdij over zijn zoontje Charlie met zijn ex-vrouw. Wonderen gebeuren vaker rond de kerstdagen en Scott verandert in een heuse kerstman. Zijn ex-vrouw neemt hem natuurlijk niet serieus en klaagt hem aan om de volledige voogdij over Charlie te krijgen.)
Moonlight and mistletoe:
(In het pretpark Santaville is het altijd Kerstmis. De eigenaar Nick Crosby, probeert er alles aan te doen om te zorgen dat de bouw van een klein winkelcentrum niet doorgaat, en hoopt op een Kerst-wonder. De ene dag is hij vrolijk tegen de bezoekers, maar de volgende dag zit hij in de nesten met het betalen van de huur van Santaville. Dan keert zijn dochter Holly terug naar huis, en zij schrikt ervan als ze ziet in wat voor een situatie haar vader verkeert. Samen met Peter (één van Nick’s werknemers), besluit ze een oplossing te zoeken.)
call me claus:
(De kerstman besluit na 200 jaar trouwe dienst met pensioen te gaan en wijst Lucy aan als zijn opvolger. Indien ze weigert, zal er niet alleen geen kerstman meer zijn, maar zal de Noordpool smelten en de wereld onder water komen te staan. Lucy staat ny voor een moeilijke keuze.)
merry madagascar:
(Het eiland Madagascar, waarop nog steeds de avontuurlijke dierentuindieren vastzitten, krijgt bezoek van de Kerstman.)
sinle santa seeks mrs.claus:
(De kerstman gaat met pensioen, maar maakt zich zorgen over zijn opvolging. Zijn zoon Nick heeft namelijk nog steeds geen vrouw gevonden. Ernest, die alle lopende zaken op de noordpool regelt, heeft drie perfecte kandidaten voor Nick geselecteerd. Maar als Ernest en Nick op weg gaan om de dames te ontmoeten, loopt alles in het honderd, want Nick wordt opeens verliefd op Beth, een hard werkende alleenstaande moeder voor wie Kerstmis al heel lang niets meer betekent.)
jingle all the way:
(Howard Langston is een sympathieke zakenman die van zijn familie houdt, maar niet genoeg tijd aan ze kan besteden. Met kerst staat bovenaan het verlanglijstje van z’n zoon de speelgoedpop Turbo Man, om die in handen te krijgen moet Howard het gevecht aangaan met de dolgedraaide Myron. Dit betekent oorlog en Howard heeft besloten te winnen, wat er ook gebeurt. )
meet the santas:
(Om de troon van de Noordpool van zijn vader te erven moet Nick Claus aan één vereiste voldoen. Hij moet getrouwd zijn. Hij vindt zijn toekomstige bruid in de alleenstaande moeder Beth Marshall. Maar als Beth’s moeder aan de geestelijke gezondheid van haar toekomstige schoonzoon begint te twijfelen moet er wat kerstmagie aan te pas komen om het huwelijk van het jaar te laten door te gaan. )
i’ll be home for christmas
(Weduwenaar Michael, een chirurg, keert met kerst met zijn dochter terug naar zijn geboortedorp om het plaatselijke hospitaal te runnen. Zijn vader probeert de oude vriendin van Michael zover te krijgen zijn zoon weer te versieren. Maar deze is nog niet over het verlies van zijn vrouw heen. Zal Michael voor zijn oude vriendin vallen en besluiten voorgoed te blijven in zijn geboortedorp? )
a verry merry daugther of the bride:
(Een weddingplanner probeert haar moeder over te halen om niet te trouwen met een man die ze nog maar kort kent. De hele maand december probeert ze haar moeder ervan te overtuigen dat ze een verkeerde beslissing neemt. Maar dan wordt ze zelf verliefd… )
santa baby:
(Mary is een succesvolle jonge vrouw en daarnaast de dochter van de Kerstman. Wanneer haar vader ziek wordt, keert Mary terug naar de Noordpool, en laat ze haar huidige leven en werk achter, om het werk van haar vader over te nemen. Hierbij zit ze vol ideeën om het familiebedrijf van de 12de eeuw naar de 21ste eeuw te brengen. Maar daar zitten de elven, en haar vader, niet om te springen. )
nou, ik hoop dat jullie er wat aan hebben ik heb de teksten over de films ook maar van internet want ik had nog niet elke film gezien.
welke films zijn echte aanraders hiertussen?
ik raad single santa seeks mrs.claus en meet the santas aan.