Kerstcadeautjes!

okee, het is misschien nog best wel vroeg… maar voor kerstmis moet ik een lijstje maken van wat ik wil. Maar ik zit helemaal zonder inspiratie! Het budget is 25 euro en het mag nietvan internet komen… Weet iemand iets??
I need your help!

En voor de rest… Wat vragen jullie voor kerstmis?

Wij doen niet aan cadeautjes met kerst, maja ik ben dan ook niet gelovig. Voor wie moet je allemaal cadeautjes kopen?

[i]Ehm, moeilijk!
Hier een paar ideetjes:

• Een leuke cd of dvd
  • Bon van een leuke kledingwinkel
    Haha, verder weet ik niets xd.[/i]

Ik heb alleen gezegd: Geen douchespullen! om het een beetje moeilijker te maken voor mijn ouders haha. Je zou dingen kunnen vragen zoals sieraden, kleding, geurtje, doucheproducten, make-up?

Een DVDbox van een leuke serie?

Cadeaubon, spullen van een winkel die je echt geweldig vindt maar nooit koopt aangezien het duur is ( Zoals Lush ofzo)

Oh je moet een lijstje maken met wat JIJ wilt, haha foutjee.

• (notitie)boeken
  • cd’s/dvd’s
  • parfum
  • sieraden
  • kleding(bonnen)
  • fotoboek
  • fotolijstjes
  • iets leuks voor op je kamer

Ik zou niet weten wat je zou kunne vragen.
Ik krijg waarschijnlijk een nieuw horloge :'D

Ja zo’n dingen zou ik echt leuk vinden maar met 25 euro is het nogal moeilijk x)

gelovige mensen doen meestal juist NIET aan kadootjes met kerst suffie :sunglasses:
omdat ze vinden dat het met kerst om het geloof gaat en niet om ‘aardse’ dingen zoals kadootjes

Ik weet ook nooit wat ik moet vragen.
Dit jaar Uggs waarschijnlijk.

Ik werk bij de V&D. En daar heb je zo’n soort afdeling met kantoor spulletjes enzo en daar heb je heel veel roze spulletjes (beetje van die hebbendingetjes).
Zoals 'n rekenmachine in de vorm van een chocolade reep, en die ruikt dan ook naar chocolade. En je hebt ook een spaarpot in de vorm van zo’n oud volkswagen busje. Dat soort troepjes, wel leuk!

Jaa, maar het is meestal wel een deel van het feest. Dat is in ieder geval wat ik van mijn gelovige vrienden hoor. :slightly_smiling_face:

Ik vier wel kerst maar niet met kadootjes, omdat we JUIST gelovig zijn:) Maar wij doen nog half een beetje aan sinterklaas:P Verder zijn alle leuke dingen wel al opgenoemd.

Nagellak
Iets van de bodyshop/sephora
Een film/boek
Sieraden?

Een sjaal, handschoenen, sloffen, een muts ? Dat soort dingen vind ik leuk om te vragen met kerst haha :stuck_out_tongue: