Kerstcadeautjes schoonouders

Hee,
Mijn schoonouders willen graag dat ik kerstmis met hun vier.
Nou hebben ze gevraagt aan mij of ik iets uit wil zoeken wat ik graag wil voor ongeveer 15 euro.

Het is de bedoeling dat ik dan tegen hun zeg wat ik graag wil, en dat hun het dan voor me gaan kopen. Ik mag dus niet zelf in de stad iets uitzoeken ofzo.

Ik heb alleen echt geen idee wat ik nou zou moeten vragen, en ik vind het ook lastig en raar iets gepast uit te zoeken. Hebben jullie nog ideeën voor iets wat je aan je schoonouders zou kunnen vragen?
x

Ik weet niet wat je leuk vind om te krijgen.

Misschien een sieraad? Dat is nooit raar om te vragen, toch?:slightly_smiling_face: Of nagellak of parfum of zo?

Cadeaubon van je favoriete winkel ?
Of een parfumpje ?

Een boek of dvd misschien?

cake pop

-boek
-sieraad
-CD
-beautypakketje
-vvv bon
-boekenbon

Is er niets dat jij graag wilt hebben?

een cadeau bon ja, want als jij het niet zelf mag uitzoeken, kopen hun misschien wel een heel lelijke ketting haha

Heb je niet iets nodig? Ik heb handschoenen gevraagd haha :stuck_out_tongue:

ik zou wel bijvoorbeeld een plaatje van iets erbij doen ofzo, dan weten ze tenminste wat jij wil hebben, want ‘een ketting’ is ook zo vaag. dan weten ze nog niet welke.

Als je nou gewoon de naam van een bepaald luchtje noemt, dan zitten ze altijd goed, en het is ook leuk om te krijgen (:

Een cadeaubon van de etos ter waarde van 15 euro? Mijn schoonouders wisten niet wat ze wilde kopen, ik wil graag foundation hebben, maarja straks krijg ik een hele verkeerde kleur of een niet zo’n fijne foundation, dus daarom krijg ik een cadeaubon, dan kan ik zelf nog wat uitzoeken.

Cadeau bonnen zijn inderdaad wel een goed idee, want ja mijn schoonouders weten natuurlijk ook niet wat ik mooi vind qua sieraden enzo.

Ik zat zelf al te denken aan een sjaal met een muts ofzo, dat kan ook niet echt fout gaan :stuck_out_tongue:
Dankje iig :slightly_smiling_face:

PRIMARK CADEAU BON &&&&&uSJSLAKSD