Kerstcadeau's

Misschien al een beetje vroeg maargoed.
Ik ben al na het denken wat ik iedereen met kerst moet kopen.
Beter te vroeg dan op de laatste minuut toch?

Hier kun je vertellen wat jij gaat kopen voor kerst.
Of natuurlijk vragen of iemand iets weet.

weet niet of zoiets al bestaat anders verwijder maar.

eerst nog sinterklaas ^.^
maar ik weet het nog niet… met sinterklaas vraag ik altijd heel veel kleinere dingetjes en met kerst krijgen we meestal één duurder cadeau. (:

behalve de random dingen weet ik nog niet wat ik wil…

Ik krijg echt nooit meer cadeautjes bij Sinterklaas, en ook niet met kerst.
Dit jaar ga ik denk ik heel erg zitten zeuren bij mijn ouders, voor kerst/nieuw jaar, en hopelijk krijg ik dit jaar dan wél cadeautjes.

Ik krijg ook nooit kerst en sinterklaascadeaus, maar ik denk dat ik wel een cadeautje voor mijn vriend ga kopen en kerstavond bij hem ga vieren. Ik weet nog niet wat ik ga kopen.

Ik geef geen cadeautjes :B

Ook krijg ik meestal geen cadeautjes.

ik ben eerst nog jarig, dan nog sinterklaas en dan pas kerst dus ik ben eerst maar voor me B’day volgende week aan het denken. al weet ik al wel wat voor kerst of sinterklaas :stuck_out_tongue: SATC2 film en Gelnagels (in de hoop van nagelbijten af te komen)

Onze vriendenkliek had vorig jaar kaartjes gemaakt met iedereen zn naam op, en iedereen moest dan een kaartje trekken en voor die persoon een cadeautje kopen. En het mocht maximum 10 euro kosten…

Dingen die gekocht werden: sjaal, zeepmandje, handschoentjes, mutsje, leuke sokjes, kaartspel voor drankspelletjes, schattig kookboekje, leuk fotokadertje, oorbellen en ketting, sleutelhanger

best wel leuk, en zo hoef je niet voor iédereen een cadeautje te gaan kopen

wij vieren hier geen sinterklaas en kerst. het is meer een tijd van ‘als je iets leuks ziet in de winkel waar je geen geld voor hebt is sinterklaas of kerst een goed excuus’ bij ons thuis.

anders zit je later toch met dingen die je niet wilt of niet nodig hebt :stuck_out_tongue:.
zelf wil ik al een tijdje een dvd box van grey’s anatomy, is alleen nogal duur :slightly_smiling_face:

tja je moet ook geen dingen vragen die je niet nodig bent… das een beetje dom hea :wink:
gewoon een jaar nadenken wat je wilt hebben enzo niet random dingen aanwijzen want dan zit je idd met onzindingen…

je gaat voor kerst toch geen dingen vragen, dat is meestal met familie en dan krijg je van die onzindingen. daarom doen we het dus ook niet meer.

nee je gaat niks vragen voor kerst maar sinterklaas mag dat wel gewoon hoor. en mijn ouders kennen mij goed genoeg om te weten wat ik leuk vind en van hun krijg ik wat met kerst dus voor mij geen onzincadeautjes…

voor wie moet je allemaal cadeautjes kopen?

Uhm…

Voor mijn ouders, broer, vriend en schoonouders.
En ik en mijn vriend doen nog samen cadeautje kopen voor zijn oma’s.

O god kerst.
Daar wil ik nog niet over nadenken.
Pas in November

bij sommige mensen weet je meteen van ja zoiets wordt t ofzo maar als ik het niet goed weet koop ik meestal n leuk mandje of n vaas of n dienblad ofzo en dat vul ik dan met wat leuke verwendingetjes en kleinigheidjes (:

bijvoorbeeld voor een moeder/schoonmoeder/zus etc:
leuk mandje/doosje/dienblad gevuld met:
bonbons
maskertjes
douchegel
beeldje
tijdschrift/boek

en voor vader/opa/broer etc:
dienblad/kistje gevuld met:
wijn/speciale biertjes
nootjes/snoepjes
tijdschrift/boek

ook leuke dingen om er bij te doen: miniflesje parfum, fotolijstje met leuke foto, zelfgebakken cakejes of zelfgemaakte truffels, mini kookboekjes, sleutelhanger etc etc

zo kun je met elk budget een leuk persoonlijk cadeau maken waardoor degene die het krijgt zich helemaal verwent voelt (:

Wij doen ook alleen met kerst cadeautjes aan elkaar geven, met sinterklaas krijg ik meestal gewoon een kleinigheidje vanwege men halfzusje/dochtertje van men zus dusja… Maar ben ookal een beetje rond aant kijken alleen heb k ook nog niet egt een idee haha…

ik hoop dat we het dit jaar niet gaan vieren, door dat ik dit jaar geslaagd ben voor me havo voel ik me al verwend genoeg. door de dingen die ik heb gekregen uiteraard .

Ik ga dit jaar lekker wat voor me ouders broer/broertje kopen. Of ik kan voor
‘ons’ een broodbakmachine kopen omdat ik die graag wil X).

(Bij ons is het altijd de traditie geweest dat de ouders wat moeten geven (in de zin van sinterklaas/kerstman (gewoon een excuus om die kinderen te verwennen), maar ja toen geloofde me broertje nog, dus het is voor het eerst dat ik geld uitgeef tijdens de feestdagen)

Ik koop nooit wat voor kerst. Wij doen thuis alleen maar aan Sinterklaas en dan gewoon 1 klein cadeau voor 1 persoon(lootjes trekken dus)

hmm dit topic hou ik in de gaten : )

Dit is heel erg leuk moet ik zeker onthouden.