Kerstcadeaus 50 euro

Hai meiden,
Ik heb even jullie hulp nodig! Dit jaar vier ik kerst met de familie van m’n vriend. We moeten allemaal een lijstje maken en dan voor 25 euro cadeaus voor elkaar kopen. Buiten dat mogen we ook een lijstje maken voor de ouders ter waarde van 50 euro. Nu ben ik dus echt inspiratieloos! Ik heb geen idee wat ik wil hebben… kleine cadeautjes voor 25 euro kan ik opzich nog wel bedenken maar iets voor 50 euro vind ik echt moeilijk. Ik houd van beauty, fashion, lifestyle, lekkere dingetjes, noem maar op, ben wel echt girly. ik dacht ik zet het hier eens weg misschien hebben jullie wel super leuke ideeën!
Groetjes

Een leuk oogschaduw palette?
Naked van Urban Decay is volgensmij 50 euro. :slightly_smiling_face:

hihi ja oogschaduw heb ik echt al super veel!

Een lushpakket?

Inderdaad, een lekker pakket van Lush, of anders lekkere scrubs enzo van Rituals?

Moet het ding perse €50,- kosten of mag je ook bijvoorbeeld 10 dingen die bij elkaar €50,- kosten vragen?

Anders zijn de onderstaande dingen wel leuk:
-Een (hand)tas
-Make-up
-Stijltrang/krultang oid
-Iets voor in bad/douche
-Iets voor op je kamer(klok, dekbedovertrel)

Misschien vind je het allemaal stomme dingen, maar je weet maar nooit:).

cupcakepop machine best leuk om te doen

Slotje. Ten eerste is het niet de bedoeling om twee dezelfde topics aan te maken ookal is het in verschillende subfora, daarnaast is voor zulke vragen het volgende topic bedoeld: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.700.html