Kerstcadeau voor oma...??

Hallo,

Ik heb al super leuke cadeautjes gekocht voor heel mijn familie,
maar nog niet voor mijn oma.
Ik zou echt niet weten wat ik haar zou geven.
Wat gaan jullie deze kerst aan jullie oma geven??

Alvast bedankt!

Je hebt toch van die cadeautjes waar op staat: Lieve oma. En dat soort dingetjes of misschien geurkaarsen? Iets wat lekker ruikt voor in huis. Ik weet niet waar je oma van houd?

ik heb parfum voor mij oma gekocht
en een melkklopper en pers machine voor de sinaasappel
agenda
gewoon vragen waar ze van houdt

Ik heb voor mijn oma ooit een cd gekocht van die vrouw die bij America’s got talent geloof ik kwam zingen. Ze zag er niet zo goed uit, dus iedereen dacht dat het niks zou zijn en toen begon ze te zingen was iedereen helemaal lyrisch over haar.

Misschien ken je het filmpje wel? Ik ben haar naam vergeten.

Twee topics openen is overbodig… Die andere heb ik dus verwijderd;)

Susan Boyle ?

Wij trekken altijd lootjes met de kerst.
Mijn oma heeft het huis vol staan met allerlei leuke beeldjes en dingetjes. Vorig jaar heb ik haar een eikenblad gegeven van een soort roestig metaal. Ze vond het erg leuk!
Ook houdt ze erg van planten, bloemen, tuinieren… Dus een leuke pot, vaas, iets wat je in de aarde kunt steken bij een plant vind ze ook leuk.
Oma vind eigenlijk altijd alles wel leuk wat ze van haar klein kinderen krijgt. Vooral als het zelf gemaakt is.

Ik ben maandag naar mijn oma geweest, en heb toen een klein kerstboompje meegenomen. In een mandje, in totaal iets van een halve meter hoog, en op laten maken met kleine rode balletjes en eikeltjes erin. Ze vond het helemaal leuk en hij kon zo op het dressoir/bijzettafel/whatever! Ze was er superblij mee.

iets met van die geurkaarsjes?

mijn oma houdt van edelstenen dus meestal geef ik daar iets van in de zinvan beeldje of kaarsenhouder of hangertje voor om ketting.
ohjah en fotoboeken maak ik soms ook voor dr sinds de digitale camera krijgt ze niet echt foto’s meer dus een boek is dan wel erg leuk om te geven

Mijn oma is iemand die heel graag dingen plant (als in plannen, niet planten :p) en ik geef haar ieder jaar een zelfgemaakte kalender met foto’s van onze familie. Is ze heel blij mee :slightly_smiling_face: