Kerstcadeau, mening? En schoonouders!

Heyhey! Ik ben deze kerst voor het eerst met mijn vriend, en we doen niet aan cadeaus. Maar ik hou van geven, en daarom neem ik sowieso wel iets mee, een aantal kleingheidjes. Aan mijn vriend wil ik dit geven:

http://www.vd.nl/heren/onder-en-nachtmode/slips-en-boxershorts/boxershorts/soho-new-york/boxershort/g21102735.html?fhquery=sitetype%3Dweb%26fh_secondid%3Dg21102735%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2fcategories%3c%7bcatalog01_heren%7d%2fcategories%3c%7bcatalog01_heren_heren_onder_nachtmode%7d%26fh_refview%3Dlister&from=overview

en dit:

(Sorry voor de links, ik weet niet hoe ik foto’s moet invoegen)

Maar nu vraag ik me af wat ik kan meenemen voor mijn schoonouders. Ik zat eraan te denken om van donuts rendieren te maken, of om van die hot choc spoons in een leuke mok te stoppen wat ik hen dan geef… maar ik wil ook niet te overdreven doen omdat ze daar niet echt om geven.

Help? :slightly_smiling_face:

Lastig! Zelf een taart of koekjes bakken doet het meestal wel goed dacht ik.
toch?

Als zij niet gewend zijn cadeautjes te geven zou ik een taart ofzo bakken.

De ideeën die je noemt vind ik heel erg leuk! Daar zullen ze toch wel blij mee zijn?

Ik vind die choc spoons ook een leuk idee, een kleinigheidje maar wel heel erg leuk om te krijgen. En verder is wat bakken altijd leuk inderdaad.