kerstcadeau liefje

[i]Halloo,
ik ga voor het eerst een cadeau’tje kopen voor men liefje maar ik heb totaal geen inspiratie ! heeft er misschien een orgineel idee rond de 20 EUR ??

Ik had wel gedacht aan een onderbroek met I :heart: Janne (mijn naam dus…) maar dit gaat alleen via het internet te bestellen, heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een goede site?

alvast heel erg bedankt !! xx[/i]

Ik snap echt niet waarom een jongen zo’n onderbroek zou willen hebben. Ik hoor dat zo vaak van mensen dat ze dat gaan geven. Echt. Wtf. :’)

En waarom 2 topics?

jaa, ik denk ook niet dat hij het geweldig gaat vinden maar vond het wel grappig! daarom dat ik vroeg of er iemand een beter idee heeft? x

normaal reageert bijna niemand en ik twijfelde waar ik mijn vraag het best kon zetten :wink:

zelfde probleem, alleen is dit de 2e x dat ik voor hem watmoet kopen,
vorg jaar had ik een nieuwe basketbal voor hem gekocht,
hij is/was gek op basketbal
ik denk dat jongens graag iets willen waar ze wat aan hebben…
maar ja , wat ??

UP

Mijn vriend krijgt voor kerst een leuk vest.
Met z’n verjaardag kreegtie een stapel DVD’s en parfum.
Heb je hier iets aan? xD

Oeeeh, ik zou niet iets ‘te’ geven. :slightly_smiling_face:
Misschien een leuke DVD ofzoo (kunnen jullie natuurlijk sampies kijken) enne ik hoor vaak mensen die iets van games hebben gegeven. Hangt er natuurlijk wel van af wie je boy is ;d. Bedoel met hobbies … Daar zou ik me dan op concentreren.

Wij doen niet zo aan kerst, maar ik geef hem een vleesetende plant. Daar hadden we het laatst over en het lijkt me wel leuk om zo’n ding in de huiskamer te hebben haha!

En eventueel nog een fles Bacardi ofzo…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i] Yoursuprise.nl

Ik heb er ok dingen van bestelt.
voor mn vriendje heb ik dus deze week nog een tegeltje bestelt met onze foto haha. Jongens vinden zn dingen ook wel leuk hoor. [/i](: