Kerstcadeau ideetjes?

Heeft iemand ideeën voor kerstcadeaus zelf te maken?
Het is voor een volwassenen.
Het MOET zelfgemaakt zijn.

ideeën:
-tekening van een foto (maar zo heel goed ben ik niet)
-zo’n kookpot onderleg ding
-iets van fimo klei (maar wat? Geen juwelen.)
-Kussen
-boekensteun
-bladwijzer
-sleutelhanger
-bad dingetjes
-spaarpot van papier maché

boekensteunen? dat lijkt me nog wel te doen om zelf te maken.

Ja ze heeft wel veel boeken maar haar kast staat vol dus ik denk nogal zinloos dan misschien.

upje!

wat je ook geeft, ze zal er sowieso wel blij mee zijn hoor :wink: ze gaat al niet zeggen dat moet ik niet hebben, zou maar erg zijn…

Iets voor in bad/onder de douche?
Scrubcreme, maskertje, bruisballen?

Een leuke sleutelhanger misschien? :slightly_smiling_face: Al vind ik een boekenlegger/bladwijzer ook erg leuk hoor, als ze veel boeken heeft dan is dat best een passend cadeau.

Waarom moet het eigenlijk zelfgemaakt zijn?

Ik zou zelf gaan voor een klein schilderijtje (canvas is niet zo duur om aan te schaffen).
Wat ook leuk is, een opruimdoos of zo’n mini ikea kastje oppimpen en dat dan geven.
Of… een spaarvarkentje maken van papier maché. 2x 3 lagen is genoeg, dan kun je als je wilt een schuursponsje gebruiken als stop (dan kun je het geld er weer makkelijk uit halen).

Mijn tante wilde speciaal zelgemaakte dingen. Volgens mij ook omdat wij niet echt veel geld hebben.

Zelfgemaakt hoeft niet per se goedkoop te zijn en zelfgekocht hoeft niet per se duur te zijn :slightly_smiling_face:.
Maar die ideeën, is dat wat?

'n Kersthanger?

Kaars in een mooi glas (of doe het in een mooi theekopje):

http://www.ariadneathome.nl/files/2012/11/13_atHome-Kerstgids2012.jpg

Je kunt de kringloop afspeuren naar glazen/kopjes of bij de Xenos of Action oid kijken!

Zelfgeschilderde mok:

Boekenhouder, beeldjes op een houten blokje lijmen en in een kleur spuiten:

Beker met schoolbordverf:

Clipboard van bierfiltjes:

Waxinelichthouder, 2 in elkaar passende glaasjes (Action, plusminus 1 euro) en de binnenste omwikkelen met wol:

Leuke ideetjes iedereen!

http://www.silverstarkitchen.com/pt/?id=21642

Dit! Zó leuk en zo kersterig :slightly_smiling_face:

Je kan toch ook zo’n schilderij maken waar de lijntjes al getekend zijn en dat je het moet verven met behulp van de nummertjes in de lijntjes?
Dat is vaak heel erg mooi!

Als je zelf een beetje creatief bent en kunt schilderen dan is het nog veel mooier om gewoon een normaal canvas te halen en dan zelf wat te maken.