Kerstboom opzetten

Hey meiden!
het viel me pas op toen het bericht over de kerstboom optuigen op de homepage stond.
maar zet iedereen hier echt pas zo laat de kerstboom op?
hier staat hij namelijk al een week ongeveer!

Groetjes!

Denk dat ik er zaterdag eens aan ga beginnen. Altijd pas ná sinterklaas, vind ik wel zo sfeervol.

ja wij geven persoonlijk ook helemaal niks om sinterklaas haha

Wij hebben er nog geen 1! kan denk ik ook nog wel even duren!(:

hier staat ie nog niet hoor

hier staat hij ook nog niet, is ene beetje vroeg:p
volgende week of de week daarna

Wij zetten hem meestal heel laat, maar dan blijft hij ook echt tot februari staan of zo. :'3

Wij zetten hem meestal het weekend na sinterklaas!

Hij komt binnekort denk ik.

Ik heb hem vandaag opgezet :slightly_smiling_face:

Bij ons komt tie na sinterklaas. Hij komt dus zaterdag wss (:

mijn moeder en zusje zijn hem nu aan het opzetten, ik vind dat de kerstboom pas hoort als sinterklaas weg is.

ja maar als je geen sinterklaas viert is het een ander verhaal haha

mijn pa wil eerst de kerstboom uit de tuin halen maar het vriest en hij is even niet man genoeg om m er uit te halen :stuck_out_tongue:

ja de meeste mensen willen hem niet met sinterklaas hebben, als je dat viert is het toch wel apart tijdens pakjesavond.

Meestal in het eerste weekend na sinterklaas, wat ik trouwens helemaal niet laat vind.

Haha ik vind het helemaal niet ‘laat’. Sowieso pas na 5 december, ook al doen wij niet echt meer aan sinterklaas. Het gaat gewoon om het idee.

Wij zetten m meestal het weekend voor kerst op, dus dat wordt nu 18 december ofzo als we tijd hebben. Vind ik vroeg genoeg. Wij laten hem dan staan tot minstens 6 januari (drie koningen).

Ik ga hem morgen opzetten…

Ik ben eerst 2 week alleen thuis en ik ga dat ding echt niet in m’n eentje naar mijn huis vervoeren en vervolgens er GLAZEN ballen aan hangen… komt gewoon niet goed. Dus… maar ff 2 week zonder volhouden. (: Eitje.