kerstbal

voor het kerstbal moet je perse een jurkje aan… Dus zoek ik een jurkje die gepast is voor kerstbal, niet boven de 20 euro(moet het zelf betalen en heb niet zo veel geld), niet te kort en ik moet het kunnen kopen ergens in dordrecht. En zijn er ook leuke kettingen of oorbellen enz. die erbij passen? of leuke schoenen?

Wow, een leuk jurkje voor 20 euro. Dat wordt lastig.

bij de h&m daar zijn wel eens goedkope jurkjes
Of de c&a?

[3][2][1]

5 seconde werk, bij H&M in de slae.

Als en het zou handig zijn als je echt wilt dat iemand specifiek een jurk voor je uitzoekt welke kleur je wilt, wat je maat is, hoe je uitziet?

Een leuk jurkje voor een kerstbal voor 20 euro? Ik denk niet dat dat m gaat worden meid. (Of ze zijn in ieder geval niet te vinden in de winkels waar ik kom). Helemaal niet met oorbellen, ketting en schoenen erbij. Ik zou je budget aanpassen en dan op zoek gaan. Ik denk dat 30/40 euro meer reeël is.

Eh… Dat is helemaal niet lastig? H&M bárst van die dingen. En dat is dan één winkel.

Ik denk dat het moeilijk word, dan krijg je echt H&M sale jurken inderdaad. Bij de C&A hebben ze ook gala jurken maar die zijn vaak nog 100 euro ofzo (de mijne) of anders heb je gewoon een simpel zwart kort ding. (Niets mis mee hoor, maar geen lange zoals jij bedoelde).

Ik dacht aan een gewone kerstbal. Niet aan zo’n dansfeest oid. :grinning_face_with_smiling_eyes:

H&M had een jurkje, met de onderkant van tule met een soortvan glittertje erin. Voor 20 euro. Dus H&M.

ik verkoop wel een jurkje voor een kerstbal voor onder de 20 euro in mijn verkooptopic maar weet niet wat je maat is :S misschien is dat was anders, en je kunt natuurlijk ook alle andere topics afkijken hier op gs en anders op mp om voor weinig een jurkje te vinden

(mijne komt uit de kerst/party collectie van 2 jaar terug bij H&M)

hehe, same xd

en idd ! H&M ! serieus, die winkel… 't is echt een wonder xd
bij de H&M kun je gewoon altijd terecht ;p

thanx voor de tips!

bonprix.nl
is wel op internet, maar ook wat leuke goedkopere jurkjes. ik weet niet of je het met 20 euro redt.

ik zou een simpele “little black dress” ergens zien te vinden… En gewoon leuk maken met een panty, schoenen en accessoires :slightly_smiling_face: dan is het wel haalbaar denk ik

Dat was sarcastisch denk ik… :slightly_smiling_face:.

H&M vind je genoeg leuke jurkjes (:

en ik neem aan dat je al schoenen hebt, of tenminste 1 paar hakken misschien, dan hoef je ook geen nieuwe schoenen. Net als kettingen en oorbellen.

En ik weet niet welke maat je hebt, maar bij de kinderkleding hebben ze pas hele leuke jurkjes binnen gekregen.

me 2

en idd kijk in de sale van de H&M en anders wens ik je heeeeel veel succes met zoeken

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D35_0013_001R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[4634]&set=key[height],value[5418]&set=key[x],value[160]&set=key[y],value[198]&call=url[file:/product/large]

Klik.