Kerst

Wie heeft er zin in kerst (:

IK!!! morgen gaat hier de kerstboom eindelijk op!(L)

ik heb er ook zin in, altijd zo gezellig!

Ik heb er superveel zin in! Hoop wel dat het weer sneeuwt.

Ikke! Maar eerst nog 3 weken school, bleeeeegh.

Ik heb er echt heel veel zin in! Omdat dit eindelijk ook weer een leuke en gezellige kerst wordt sinds 3 jaar… En de kerstboom hebben mama en ik vandaag al opgezet :grin:!

Ik heb er wel zin in, want dan zit ik lekker in Polen :slightly_smiling_face:.

jaaahh
en ik ben dan terug in België voor 2 weken :grinning:
ik ben nu al volop in de kerstsfeer, ook al ligt hier in zuid-Frankrijk geen sneeuw.

Ik kan niet wachten tot kerst (:

jaaa.

dit wordt wss verplaatst naar onzin :stuck_out_tongue_winking_eye:

haha ben ik de enigste die kerst eigenlijk hele erge onzin vind? 2 dagen heel veel eten, doen alsof het overal super goed gaat en aan de ‘reden’ van kerst (bijna) geen aandacht schenken. hmpf, voor mij hoeft het niet.

Ik ook.

Bij mij is het ook altijd ruzie met kerst.

Ik heb er niet zo heel veel zin in nog, maar dat komt denk ik omdat we gister sinterklaas hebben gevierd :stuck_out_tongue:

Hebben al wel het een en ander staan omdat er in ons huisje beperkte bergruimte is, dus zo staat er al een kerststal, kerstboom met piek, wat kerstpoppetjes, twee kerst waxinelichthoudertjes … :grinning: … Heeft wel wat. Alleen jammer dat de guirlande nog niet wil hangen :frowning_face: Hoop dat mijn vader als hij over 2 weken komt daar een geniale oplossing voor heeft :flushed:

Voor zover ik weet doen wij niks aan kerst, haha. We aan ook echt geen kerstboom opzetten ofzo. Nah, heb er niet zoveel mee.