Kerst

Hoi meiden!!

Er zijn al verschillende topic’s die over de winter gaan en over de kerst omdat er al vrij veel meiden zijn die hier zin in hebben.

Maar wat betekent kerst nou voor jou?

Als je het woordje kerst moest weg laten, hoe zie jij dat dan?

Bijvoorbeeld gewoon de gezelligheid, of misschien heeft het wel een betekenis.

Ben hier wel benieuwd na.

Liefs

Voor mij gewoon de gezelligheid!

Voor mij ook de gezelligheid.
En mn opa’s en oma’s komen elk jaar naar ons, dus ook met allemaal samen zeg maar, ook al wordt het deze kerst zonder mn opa…

Uhm niks.
Heb al 2 jaar achter elkaar gewerkt dit kerst, dit jaar voor de derde keer.
Vet ideaal, doe toch niks aan kerst! En op t werk merk ik de gezelligheid ook wel met zoveel mensen om me heen ;p…

Voor mij ook de gezelligheid!

heb er echt zo’n zin in!

Ik heb er ZOVEEL zzin in haha.
Vorig jaar was een totale ramp en hoop dus dat het dit jaar 10x leuker wordt.

Mijn ouders zijn geschieden dus 1 dag ga ik bij mn moeder door brengen en overdag lekker rustig aan doen en even naar vriendinnen
En de andere dag bij mn vader en mijn zussen.
Verder ga ik in die vakantie ook nog met vriendinnen een uitgebreide maaltijd maken en gaan we cadeautjes geven aan elkaar. Wandelingen maken, kerstfilm, DUU TOP 2000 haha :’) en jaaa de kerstboom die zo lekker ruikt. En warme chocolademelk drinken met een kerstkransje. Heb er zoveel zin in haha.

p.s. en met kerst ongeveer komen die gasten weer boven uit sicilie die daar onder de grond vast zitten

Vooral de gezelligheid, het eten vind ik ook altijd erg leuk. Maar dit jaar wordt het even anders, want ik breng deze kerst door in Hawaii (L)

zoveel beter dan die sinterklaas. oke vroeger was ik het hier niet mee eens maar kerst is echt beter dan sinterklaas.

gezelligheid familie of (vriendje) kerst vieren
cadeau’s

Voor de gene die aan cadeautjes doen…
al leuke ideeën? (:
Ik wil graag het boek ‘love letters’. daar staan allemaal liefdesbrieven in van Napoleon - Mozart - Beethoven - Gustave Flaubert - Oscar Wilde. (Er is nu ook een versie van vrouwen).

Bij ons thuis doen we niet aan kado’s wel jammer…

Omg, ik luister nu al kerstmuziek haha.

HEB ER ZOZOZOZOZOZOZOZOZOZOZO ZIN IN !!!

Hahaha.

Hahaha ik heb ook kerstmuziek geluisterd!
Eindelijk iemand die me begrijpt, vriendinnen lachen me uit whaha…

Kerst is leeeeuk! Vooral als er sneeuw is.

Welke ‘‘gasten’’ ?

eten =]

Kerst wordt dit jaar beugel eruit en gezelligheid natuurlijk met de familie!=D

De gezelligheid die er is, de kerstmuziek die mijn moeder altijd draait, het heerlijke eten 's avonds, de cadeautjes onder de kerstboom.

Maar iedere kerst ontbreekt er altijd 1 persoon, helaas. x[

Familie. Heerlijk eten. Overal lichtjes. Kerstmuziek. Dennenboom. Bordspelletjes. Home Alone voor de 3859273509273895ste keer kijken met iedereen op de bank. Brandende kaarsjes. Kerstkrans. Maretakjes.

I love Christmas time.

1e kerstdag meestal lekker eten, leuke film kijken, kadootjes bladieblaa.
2e kerstdag m’n verjaardag vieren want dan ben ik dus jarig :partying_face:

Gezellig! Overal versiering, kaarsjes, lekkere dingen, kerstliedjes, gourmetten, familie… heerlijk, kan nu al niet meer wachten! ik HOU van kerst.