Kerst: wat te kopen voor ouders?!

Ik weet dus écht niet wat ik moet kopen voor mn moeder en al helemaal niet voor mn vader. Ik vind douchegel of van die andere geschenkverpakkingen zo onorgineel, en ze hebben er toch al een overschot van. En als ik vraag wat ze willen krijg ik als antwoord dat ze het niet weten dus daar heb ik ook weinig aan haha. Ik wil toch echt wel wat kopen.
Wat hebben of gaan jullie kopen voor jullie ouders?

Ik kon het zo snel niet vinden met de zoekfunctie.

Mijn mams wilde een nieuwe riem, een goede mascara, sieraden of iets dergelijks. Voor mijn vader weet ik het ook écht niet. En hij zegt dat hij niks wilt en het geld voor mezelf moet houden. ¬¬

Voor mijn moeder heb ik een kookboek, en voor mijn pappie een grote zak met drop

Ik geef bijna elk jaar hetzelfde maar dit jaar ben ik iets origineels/anders van plan om te geven.
Wij hebben om de hoek een kroeg/restaurant/café en daar gaan ze bijna elke vrijdagavond even wat drinken enzo en ik dacht als ik ze nou een aantal drankjes en bijvoorbeeld een bittergarnituur aanbied voor ze 2e :grin: En dan zegmaar een ‘officiele-nep’ brochure ding maak enzo. Leek me wel leuk ^^

uhm ik hoef niks voor mn ouders te kopen met kerst, maar misschien is het leuk om een foto van het gezin in een leuk fotolijstje te doen, of een foto op canvas van het gezin of de familie, ik weet eigenlijk niet echt iets origineels sorry…

Haha dat is wel orgineel ja ! alleen zou ik dat zelf niet kunnen doen voor mn ouders haha

make-up
parfum
kookboek
kadobon; van hem/haar favo winkel
bon voor massage of schoonheidsbehandeling.
dvd/cd van hem/haar favo artist
zelfgemaakte cd met hem/haar lievelingsnummer
lekkere fles wijn of ander drank
(zelfgemaakte) bonbons
klein zelfgemaakt kerstpakketje
iets voor in huis mooie kaarsjes bijv.
boek

succes.x

Dankje voor de tips! Een klein pakketje is wel leuk! Met allemaal kleine dingetjes waar ze toch wat aan heeft, k vind het namelijk wel een leuk idee voor m’n moeder. Ik zal eens bedenken wat ik erin zou stoppen!

Jullie hebben mij uit mijn 2 maanden dillema gehaald voor wat ik moet geven voor kerst. (Maar indd. Wat moet erin!)

• kleine parfumflesjes/badschuim etc.
  • zo’n klein kerststolletje
  • bonbons
  • make-up
  • misschien een cd maken/kopen met zijn/haar favoriete nummers
  • cadeaubon
  • snoep

Een mooi boek.
Wijn of speciaal bier.
Cadeaubon voor een verwendag voor 2.

Dat soort cadeaus doen het altijd goed.

een CD of DVD. cadeaubonnen. makeup. sierraden. riem oid?. 'n boek.

voor je vader iets voor een hobby die hij heeft evt? tuinieren ofzo?

Broer + ik kopen staatsloten voor ze. :’)

www.giftfortwo.nl tip.

Dankjulliewel voor de tips! :slightly_smiling_face: ik ben net naar het dorp geweest en m’n moeder wist opeens wat ze wilde hebben… En boek. Nouja dat hb ik dan maar voor de gekocht, oor m’n vader heb ik het cadeaupakket van David Beckham gekocht een een doos merci in kerstster-vorm.
Ze wilde per se het boek, ik wilde wel een mini kerstpakket maken maarja, dalijk vindt ze niks leuk en had ze toch liever dat boek gehad haha