Kerst-tips?

Hee!

Deze kerst zijn m’n moeder en ik alleen, en we hebben eigenlijk geen flauw idee wat we moeten doen… Familie of weekendje weg wordt hem niet, maar hebben jullie misschien tips als een leuke voorstelling oid, of tips voor thuis? :slightly_smiling_face:

Wij doen sowieso niet echt aan kerst, maar gourmetten en film kijken ofzo is wel leuk toch?

~Kerstsessie in ons dorp :metal:

wij doen ipv cadeautjes een weekend naar barcelona, parijs, rome of een andere plek.

:open_mouth: ruilen?

nee xD
ik heb er wel zin in (A)
(is ook niet altijd, was gewoon spontaan dit jaar)
maar ik mis wel een verjaardag waarvan ik in september al had gezegd dat ik kwam, wel jammer =’[

Ik en me moeder gaan gezellig samen uit eten, en voor de lunch dineren bij het Amstel hotel.
En dag daarna naar me opa en daarna naar een vriendin van me ma.

Zo gaat het elk jaar ongeveer.
dus.

• Overdag kun je leuke kerstmuziek op doen, lekkere warme comfy kleren voor inhuis aan doen een leuk familiespelletje doen die jullie vroeger altijd deden -oude herinneringen ophalen- :stuck_out_tongue: (Met warme chocolademelk en wat lekkers…)
  • Ga het huis leuk/meer versieren
  • Bak samen een taart/koekjes/oliebollen/speculaas, natuurlijk met kerstmuziek op de achtergrond
  • Kerstfilms kijken
  • Misschien 's avonds lekker uiteten OF zelf samen een (zelf)samengesteld menu maken
    In ieder geval zorgen voor kerststemming! :x

Dank jullie wel! Dingen als spelletjes enzo doen we denk ik zowiezo wel, maar ik heb ook wel zin om even de deur uit te gaan. Uit eten is idd wel leuk, maar zoals ik al zei wordt familie hem niet… we zitten nu te denken aan het groot kerstcircus (:

Wauw Merel :open_mouth:
Wat een mazzel heb je zeg :slightly_smiling_face:
en dit compenseert het weer met die verjaardag xD

ot: gezellig samen oliebollen bakken of koekjes of taart, noem maar op :stuck_out_tongue:

wij gaan met 2e kerstdag naar dierenpark emmen (weet niet waar je woont maar is misschien wel leuk!) daar hebben ze een china licht show ofzo!
dan ga je als het donker is een stuk van het park door en daar is dan helemaal een licht show! misschien leuk om te doen voor 's avonds zit je ook niet de avond alleen met je moeder!

aah is wel leuk! ik woon alleen wel op scheveningen maar ik zal het voorstellen, dankje!