Kerst stad!

[b]Hallo Meiden!

In de kruidvat folder was er een actie met treinen door Nederland voor maar 12,50. Nu heb ik 2 kaartjes gekocht voor de periode 11 december tot 6 februari. Het lijkt me leuk om met mijn vriend te gaan en dan wilde we voor kerst naar een leuke stad gaan…Mijn vraag: Weten jullie misschien een stad die leuk is om rond kerst tijd heen te gaan??

Bedankt alvast! [/b]

Up, deze ga ik even volgen, wel benieuwd of er iets uitkomt waar ik zelf nog niet aan had gedacht!

Rotterdam? Amsterdam? Utrecht? beetje de grote steden. Daar is vaak wel iets te doen.

dit deed ik ooit met n vriendin! niet met kerst, maar in de zomer. ik zou gewoon naar meerdere stadjes gaan … den bosch & den haag zijn heel leuk

utrecht & den bosch enzo inderdaad!
of juist zo’n klein dorpje, ben een keer naar zooo’n schattig dorpje geweest! :slightly_smiling_face:
maar weet niet meer hoe het heet xd

Echt een kerst stad in Nederland weet ik eigenlijk niet :stuck_out_tongue: Dan denk ik eerder aan Duitsland met die grote kerstmarkten. Up dus :slightly_smiling_face:

Maastricht

ik weet het niet maar van die oude grote steden zijn tochwel goed zoals denbosch of maastricht ofzo

Ja maastricht blijkbaar!

Maastricht! Dit jaar komen er blijkbaar ook schaatsbanen/andere kerstdingen op andere plekken in de stad dan alleen maar op Winterland…

Bedankt!
Ja ik zat ook te denken aan maastricht,
Rotterdam is dichtbij, ik woon nl tussen dordrecht en rotterdam dus wil wel ergens dat niet hier in de buurt is haha!

Ik woon in Maastricht en ik vind het rond Kerst altijd supergezellig, ook al woon ik er dan zelf. Dus het is wel de moeite waard, vind ik.

Oke bedankt!
Tis wel 2:18 reizen vanuit waar ik vandaan kom
maar lijkt me zeker de moeite waard!
ik hou van maastricht! (ben er 2x geweest maar vond het super! :grinning:)

Leeuwarden is op zich ook wel leuk hoor ^^
veel verlichte dingetjes enz.
Maar dat is vooral ‘s avonds… :’]
maareh ja, ik heb geen idee, UP.

Oberhaussen!

oh oeps zie net dat het in nederland moest zijn ;p
haha, xxx

Utrecht raad ik af!
Kerst is totaal niet leuk hier.

Maastricht en Den bosch vind ik echte aanraders

Groningen en amsterdam?? bloemendaal??
volendam?? zutphen??