Kerst outfit❤

Hello it’s me. :wink:

De kerst komt er weer aan en ik heb geen idee watvoor outfit ik aan zou moeten… Ik vier Kerst altijd gezellig met de hele familie bij iemand thuis dus het is niet uberchic, maar wel netjes :flushed:
Heeft iemand toevallig een ideetje? Ik sta open voor alle ideeën. :slightly_smiling_face:

X Chloe

Ik heb een nette lange jumpsuit, die is perfect voor dat soort dingen

Of anders een wollen jurk met een panty en laarsjes of een rokje met een bloesje en een blazer

Ik heb een wishlist van H & M :sob::muscle:

Ik zou gaan voor een leuk jurkje met een lang wollen vest, netjes, maar niet te.
Paar laarsjes eronder en klaar!

Voor de feestdagen heb ik een kort, zwart, strak rokje met pailletten gekocht. Iemand tips om dit te combineren?
Zit zelf te twijfelen over een donkere panty of eentje die doorschijnt en nog geen idee wat voor accessoires.

Ik zou het combineren met een nette, witte blouse (en misschien een colbertje?) en een zwarte, doorschijnende panty. :wink:
Als ketting kan je een statement necklace doen, maar het moet eigenlijk wel matchen met je rokje, anders kan een normale, kleine ketting ook wel denk ik :slightly_smiling_face:
Ik zou voor de rest niet uitbundig doen met accessoires enz. :wink:

Fijne Kerstdagen! X

Bedankt iedereen voor de inspiratie en de ideeën! :upside_down_face:
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een strak, wollen rokje met een simpel, zwart lange mouwen shirt :slightly_smiling_face:
Een zwarte, doorschijnende panty en zwarte laarsjes eronder en ik ben er klaar voor :beer:

MERRY CHRISTMAS <3