Kerst-Oud en nieuw outfit 2013-2014

De jurkjes en glitters komen weer de winkels in.
Als jullie al een outfit hebben, show hem hier in dit topic!
Ben benieuwd

Een zwart kanten jurkje, van Juffrouw Janssen. Heb helaas geen foto!

Ik wil leuke ideeën opdoen voor een leuk kerstjurkje…
misschien vind ik ze hier haha

Ik ga dit jaar met Kerst niet zo netjes als verleden jaar.
Alleen Kerst op stage wil ik in mijn zwarte jurkje.

Oud en Nieuw houd ik ook simpel dit jaar.
Ik ben moederziel alleen. :frowning_face:

Ik was vorig jaar op wintersport dus ik had toen mijn prachtige skikleding aan haha. Dit jaar heb ik nog geen idee. Denk dat ik thuis blijf met de familie en dan trek ik niet iets bijzonders aan.

broek + shirt. en dan heb ik mijn outfit.

Werkkleding :cold_sweat:

Ik ga morgen een jurk of jurkje uitzoeken in de stad! :upside_down_face:
Krijg morgen nieuw geld :grinning:

M’n pyama! :slightly_smiling_face:

Vier niet echt kerst of oud en nieuw

Met oud en nieuw doe ik niet echt iets bijzonders aan, meer iets warms.
(vuurwerk afsteken)
Voor kerst zoek ik nog een leuk jurkje (:

Kerstjurkje:

http://www.pinupgirlclothing.com/media/catalog/product/cache/1/image/430x690/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/m/lm-monica-bk_04.jpg

Oud & nieuw jurkje:

http://www.pinupgirlclothing.com/media/catalog/product/cache/1/image/430x690/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/c/pc-erin-pl-02_1.jpg

Moi, wat een waterballonnen heeft die vrouw ^^ verschrikkelijk … ;x

En dan mag je niet zeggen als een vrouw eruit ziet als een plank…

Sorry, ik vind door die jurkjes dat die borsten echt verschrikkelijk erg op de voorgrond staan.
Dat valt gewoon op, als ik zulkse borsten had dan had ik niet zo’n jurkje met zo’n decollete
aangedaan, ook al is het alleen het model.

Het was niet mijn bedoeling om er mensen mee te kwetsen of iets dergelijks. maar ik vind het model niet geschikt voor die jurkjes, dat is het meer eigenlijk :cold_sweat:

^Volgens mij is haar boezem ook niet 100% natuurlijk (al ben ik natuurlijk ook geen experte wat dat betreft :’))

Ik vier niet echt kerst, en met oud en nieuw heb ik geen speciale outfit. Ik weet nog niet eens wat ik dan ga doen :'D

Maar mijn eerste reactie kwam er wel weer heerlijk bot uit, ik typte het zoals ik het dacht haha!
maar ik zal als ik zo’n boezem had, een ander jurkje kiezen. maar hey wie ben ik he haha

@kierabiera wat een mooie jurkjes, van pinup couture, erg mooi merk is dat!

Ik ben er nog niet over uit wat ik ga dragen, op dit moment heb ik ook echt geen geld. Dus ligt eraan of ik echt iets nieuws kan kopen, of dat ik maar moet terug vallen op de jurkjes die ik al heb hangen. Ga zowieso een mooi retro jurkje dragen, waarschijnlijk de ene dag een swing jurk, en de andere dag een pencil jurkje. Oud&Nieuw heb ik nog geen idee van.

Ik haat het dragen van jurkjes en al helemaal bij dit weer dus een jurkje wordt hem niet. Ga de 5 dagen voor kerst naar Londen, misschien koop ik daar wel wat leuks wat ik dan met kerst of oud en nieuw aan doe.

http://www.msmode.nl/media/catalog/product/cache/1/image/800x800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/2/32058112_1.jpg

Vandaag uitgezocht!! Staat me superleuk :slightly_smiling_face:
Draag er wel een zwarte bodyshaper onder gekregen van mijn moeder hihi :blush: