kerst/nieuwjaarspakket voor moeder maken

Hallo,
Aangezien mijn moeder het niet zo naar de zin heeft op haar werk (en ik weet wat ze meemaakt omdat ik mij dezelfde organisatie stage loop) en omdat ze vandaag een belachelijk kerstpakket heeft gekregen wil ik zelf een klein kerst/nieuwjaarspakketje maken. Omdat ze dan toch nog een leuk kerstpakket heeft gehad omdat ze dat gewoon verdiend. In haar kerstpakket van haar werk zat namelijk een hangmat… dat was het verpakt in plastic in een lege doos. En ik weet dat je blij mag wezen met wat je krijgt maar dit is was zo lullig…
Dus hebben jullie nog leuke tips of ideeen voor cadeau’s maar ook om het in te pakken en te geven? Of zeggen jullie doe het niet…
Wil de prijs rond de 10 a 15 euro houden… aangezien ik ookal 2 kleine kerstcadeaus onder de boom heb voor haar. En ik ben op dit moment met me rijbewijs bezig dus kan me geld had genoeg gebruiken.
Ik wil het liefst zoveel mogelijk in het pakket stoppen zoals kaarsen,kerstversiering etc.
Sorry voor me lange verhaal, hoop dat jullie het een beetje snappen.
Liefs

Kerst kransjes, iets lekkers voor in bad, maskertje, tijdschrift

Thanks voor de ideeen maskertje had ik niet aangedacht… dus bedankt!

Indd gewoon allerlei lekkers en leuke goedkope dingetjes van de action voor in huis lekkere baddingetjes enz…

en om het te verpakken kun je misschien een doos nemen, en die leuk inpakken en er leuke foto’s van het gezin opplakken ofzo?

Ga naar de action of een andere goedkope winkel en hou de folders met aanbiedingen in de gaten. Zo kan je het meeste uit het bedrag halen en zijn vaak ook nog leuke dingen!

Weet je wat je ook kan kopen, bij de blokker hebben ze nu zo’n soort glazen etagiere met 3 lagen. Daar kan je dan op elke laag een lekker snoepjes/koekjes/chocolade leggen. Maar die etagere is al iets van 10eu volgens mij…Ziet er ook nog leuk uit!

Chocola, douchespullen, iets leuks voor in huis, make-up (als ze dat gebruikt) etc.
Dit kan je allemaal goedkoop bij de Action vinden en voor make-up zou je dan nog bij Essence en Catrice kunnen kijken.

Of koop een dienblad, zet daar alle leuke dingetjes op en pak het in met doorzichtig folie?

misschien kan je ook even bij de xenos kijken hebben ze ook altijd wel leuke kleine dingetjes :slightly_smiling_face:

Oh superlief van je echt!
Ik vind dat idee van sabotage heel leuk :slightly_smiling_face:
Bij de xenos hebben ze ook wel veel, en bij de action ook wel, alleen al aan kaarsen en houders daarvoor.

Bij de action heb ik ook zo een etagere gezien! Verder vind ik dat wel een heel goed idee van haar! (:

Ik zou echt een verwen pakket maken dan.
In een leuke bak/schaal/vaas whatever en dan vullen met een lekker maskertje, bruisballen (als je een bad hebt), tijdschrift(en) of een boek, lekker theesmaakje en koekjes (of iets anders lekkers), bodylotion, dag/nachtcremetje?

een diendblad met een foto met daarop:
waxinelichthoudertje
grote geurkaars (die van Brise zijn lekker!)
kerstkoekjes (zelf gebakken)
badbruisballen (als ze een bad heeft) of anders lekkere douchegel
Lekkere parfum/bodylotion
fotolijstje
Als ze daarvan houdt iets decoratiefs voor in huis (xenos, action)
(kerststukje voor op tafel of een bloemetje kan ook)

Ik weet niet waar je woont, maar als je vlakbij de duitse grens woont moet je echt naar de DM voor dit soort spulletjes! :slightly_smiling_face:

Bedankt voor alle tips… ik heb net geshopt en heb de volgende dingen in het pakket gestopt:
bifi-worstjes
make-up reiningsdoekjes
after eight chocolade
kerst toastjes
gezichtsmasker
bros chocolade
lavendel antistress douchegel
make-up verwijderaar doekjes.
kloppudding aardbei en vanille
sinassnippers ( chocolade )
en heel lief kaartje

Was rond de 14 euro kwijt.
Toen ik het net gaf moest ze bijna huilen omdat ze het zo lief vond.
Dus het is helemaal geslaagd.

^wat fijn!

Topicstarter, je bent zóó lief! :slightly_smiling_face:

Lief van je! :slightly_smiling_face:

Ah, heel lief van je dat je zo aan je moeder dacht :grinning:

Nu, bij de etos. Dove 2e gratis. Dan haal je een douchgel en body lotion. Nog chocolaatjes erbij, koekjes, thee smaakjes. Maskertje/haar masker, zout/peper stelseltje. Een lippenbalsem erbij. Hoppaaa
Wel lief van je ja :slightly_smiling_face:

ah super, echt lief van je :slightly_smiling_face:
Bedrijven zijn idd af en toe wat gierig :frowning_face:

ik weet niet of er bij jouw in de stad zo’n voordeel winkel zit?
want ik had bij de op=op voordeelshop (of iets in die richting) en de action een leuk pakketje gekocht voor iets van 5 euro (en dan nog 2 euro voor het doosjes). (gecombineeerd). Dus met badspulletjes enzo.
misschien is dat leuk om te maken als je interesse hebt heb ik wel een foto van mijn pakketje als voorbeeld :'D.