Kerst/nieuwjaarsborrel binnen bedrijf.

Hello.

Ik werk sinds twee maanden bij Albert Heijn en heb hele fijne en gezellige collega’s. Nu leek het me leuk om een kerst/nieuwjaarsborrel te organiseren binnen het bedrijf, omdat er verder niets gedaan wordt.
Hiervoor moet ik natuurlijk wel toestemming krijgen van de filiaalmanager en zorgen dat er mensen aanwezig zijn die de sleutel hebben. Nu dacht ik aan een zondagavond (van 7 tot 10 ofzo) en dan de kantine ‘ombouwen’ en zorgen dat het er gezellig uitziet. (Natuurlijk ook weer zorgen dat het er weer ‘normaal’ uitziet daarna.)

Iemand die weet of zoiets echt haalbaar is en hoe zou jij dit aanpakken? We hebben een XL filiaal, dus ongeveer 150 werknemers.
Ik dacht eraan om per persoon 5,- toegang te vragen en hier dan de ‘boodschappen’ van te doen.

Zijn er tips om dit voor elkaar te krijgen, of kan ik het beter maar gewoon vergeten? Alvast bedankt!

Leuk idee!
Ik denk dat het wel haalbaar is, maar ik zou het niet al te groot maken. Je kunt wat collega’s vragen of ze helpen met versieren en boodschappen doen. Ik denk dat het wel haalbaar is.

Nouja het probleem is een beetje dat wij echt zeven dagen per week open zijn, dus een andere ‘tijd’ zou ik eigenlijk niet weten. We zijn open van 8 tot 9 doordeweeks en op zaterdag. En op zondag van 12 tot 5.

Hmm ja, ik vind het wel moeilijk omdat ik dus niet weet of het überhaupt mag. Dus heel veel kan ik nog niet regelen.
Maar ik hoef ook niet perse entree te vragen, als het gewoon vanuit het bedrijf kan natuurlijk.

Is er met je filiaalmanager niet iets te regelen qua geld, zodat je inkopen kunt doen? Je kunt ook de mensen zelf allemaal iets mee laten nemen, al is dat ook weer zo’n gedoe.

Ja, daar ga ik morgenmiddag naartoe om te vragen of het mag en het te overleggen. ^

Ik vind het echt een leuk idee, goed dat je zoiets organiseert!
Alleen het is denk ik wel superveel geregel, voor 150 man drinken en eten kopen is heel veel en heel duur + je moet alles ook nog klaarzetten en versieren, dus ik zou wel een paar mensen vragen om je te helpen. Die entree lijkt me ook niet zo’n probleem, je hebt toch wel 5 euro over voor een feestje? Zorg in elk geval dat je van tevoren weet wie er wel en niet komen, dan weet je wat je budget is en kun je daar rekening mee houden met inkopen.

Daarvoor wilde ik inderdaad een lijst ophangen in de kantine. ^ (:

Heb het overlegd met een teamleidster en zij vindt het een leuk idee. (: