Kerst met vriend gaat waarschijnlijk niet door

Hio girlss,

Zoals bijna iedereen had ik een heel leuk programma voor de kiezen met kerst. Deze vrijdag geef ik een leuk feestje en zaterdag (kerstavond) ben ik jarig. Eerste kerstdag zou ik naar mijn schoonfamilie gaan gezellig met zn alle en tweede kerstdag met mijn familie en vriend gezellig. Nu had ik er allemaal zoveel zin in, maar nu komt het. Vanmiddag kreeg ik te horen dat mijn schoonmoeder corona heeft en wat baaaaaal ik jezus. Ze kan er totaal niks aan doen, maar wat ontzettend rot aangezien ik m nu dood stress want er komen gelijk een aantal problemen aan. Zo is zij wel uit quarantaine zondag, maar zij heeft naast mn schoonvader geslapen en de kans dat hij het een deze dagen ook krijgt is behoorlijk groot. Nu kan ik dan waarschijnlijk niet met eerste kerstdag daarheen wat ik opzich al een hele erge teleurstelling vind. Ook kan mijn vriend tweede kerstdag waarschijnlijk niet naar mij toe aangezien hij zelf wel eerste kerst dag bij zn gezin wilt vieren ongeacht of ze corona hebben of niet wat inhoudt dat hij dan niet de volgende dag naar mij toe kan en mag komen. Ook hoop ik niet dat hij het een deze dagen krijgt wat al helemaal een ramp zou zijn dan kan hij zelfs mn verjaardag en feestje ook niet mee maken. Maar ik kan alleen maar huilen nu van teleurstelling, zijn moeder zegt dat we t moeten afwachten en hopen dat die vader het niet krijgt voor zondag, maar die kans is behoorlijk groot. Dus er is een grote kans dat ik niet eens kerst met mijn vriend kan vieren dit jaar en ik kan wel janken. Ik houd mn hart vast dat hij geen corona krijft voor zondag of een ander gezinslid, sorry zo onzin topic dit maar ik moest mijn hart even luchten! Kus