Kerst en Nieuwjaar outfits 2015

Het is nog maar een maandje! Wat gaan jullie allemaal dragen (en inspireer mij xD)?

Ik zag dat er dit jaar nog geen topic was, anders delete je het maar

Ik ben er eigenlijk nooit zo ruim van te voren mee bezig :cold_sweat: Het ligt er een beetje aan wat we precies gaan doen met kerst, en hoe formeel de gelegenheden zijn. Ik heb in ieder geval wel een nettere witte jurk klaar liggen, en een zwarte midi skirt met blauwe glitters.

Met oud en nieuw moet ik altijd iets aantrekken met zo veel mogelijk pailletjes. Shine!

Met kerst doe ik vaak iets met een blazer, blouse en hakken. Ik vind jurkjes zo koud in de winter, en in de zomer waaien ze omhoog. Draag het niet vaak.

Ik vind dit altijd lastig. Vooral omdat een deel van mijn familie niet echt aan kerst outfits doet… die gaan gewoon in hun joggingpak gourmetten. Vind ik niet zo leuk dus dan wil ik toch iets kerstigs aantrekken wat niet too much is… en voor mijn andere kerstdiner heb ik weer zoiets van… je draagt het maar een dag. Dus om nou in full velvet iets moois aan te trekken… lastig

Ik denk nog steeds dat kerstoutfits een illusie zijn. Iedereen heeft het er altijd over, maar ik heb nog nooit iemand in zulke oncomfortabele kleding gezien met kerst of oud en nieuw. Maar misschien ben ik wel de enige die alleen vijf keer zoveel eet met kerst, oliebollen eet als ontbijt en verder niets doet :’)

Ik ga altijd voor netjes en classy maar niet te overdreven. Te veel glitters vind ik gewoon een no go maar helemaal geen moeite doen voor een leuke outfit vind ik dan ook weer zonde. Ik ga er dus lekker tussen zitten, dat werkt altijd wel goed! Voor dit jaar al een mooi jurkje gescoord dus dat komt wel goed.

Het ligt er denk ik ook aan wat je precies koopt. Ik ken genoeg mensen die iets super kort kopen en dan denk ik van hoe ga je in godsnaam zitten zonder dat iedereen je foef ziet? Ik wel dat er ergens een perfect evenwicht is! Vandaar dat ik dit jaar een maxi dress wil die ook los valt, ik wil natuurlijk wel goed kunnen eten!

Met kerst doe ik denk ik gewoon een wat nettere outfit dan normaal aan. Met Oud op Nieuw kan ik lekker losgaan, dan heb ik namelijk een gala! Bij Asos heb ik 3 jurken besteld die morgen binnenkomen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb genoeg leuke jurkjes voor kerst, maar welke schoenen ik er onder aan doe is het grootste probleem…

Ik ga met nieuwjaar een zwart playsuitje aantrekken, panty eronder stoere biker boots! Is toch iets meer mij ipv jurkje en hakken! en aangezien ik heel de nacht in de stad te vinden ben is dit iets comfortabeler hihi. Met kerst zit ik in oostenrijk heerlijk in de sneeuw :beer:

zwart playstuitje van mostwanted!

Laarsjes van de Sascha!

• oeps, excuses voor de grote afbeeldingen zou niet weten hoe ze kleiner moeten! :open_mouth:

Het ligt er ook een beetje aan met wie je bent.
Kerstavond vier ik met mijn schoonouders en die zitten rustig met joggingbroeken aan tafel, dus daarbij trek ik een leuke (en foute!) kersttrui aan. Eerste Kerstdag met mijn moeder wordt een wat nettere kersttrui, aangezien we dit jaar geen bijzondere plannen hebben ga ik me ook niet helemaal uitdossen. Bij mijn vader ga ik wel netjes; ik heb een mooi zwart jurkje tot net boven de knie, waarbij ik hakken draag en een leuke blazer ofzo. Of een losvallend blouseje met een skinny eronder + hakken (ik draag elk jaar ongeveer hetzelfde, vandaar dat ik het nu al weet, hahaha, alleen de kersttruien variëren nog wel eens). Met kerst ga ik eigenlijk meer los met mijn haar en make-up en neem ik daar echt de tijd voor dan dat ik bijzondere outfits scoor die ik de rest van het jaar nauwelijks draag.

Met Oud en Nieuw ligt het er aan wat ik ga doen. Ik heb nog een heel leuk jurkje liggen, maar als ik thuis blijf wordt het weer een kersttrui (ik heb er drie, dus dat moet goed komen)