Kerst Cover by Me

Heey

Ik heb net een nieuw zangfilmpje gemaakt en deze gedeeld op youtube. Het filmpje duurt niet lang omdat mijn ouders elk moment thuis konden komen en ik mij dan teveel schaam haha dus sorry dat hij niet volledig uitgezongen is…

Ik heb verder nog geen zangles, wie weet krijg ik dit toch nog ooit haha :confused:\

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tyUFseN2OII

Hope you enjoy :slightly_smiling_face: ( Dit topic is niet bedoeld als reclame btw, ik wil gewoon verschillende meningen horen en eventueel tips zodat ik daar weer van kan leren…hoop niet dat dit erg is ?? ) anders moet er maar een slotje op haha

Xx Anna

Mooi.

Dankjewel ! :slightly_smiling_face:

Ik snap het doel van het topic niet.
Misschien een idee om in media een topic te maken met ‘het algemene zang/cover topic’
Want als iedereen een topic maakt met zijn eigen cover is het hier snel volgespammed.

+ Dit is reclame

Ja want ze heeft wel vaker een topic geopend met ditzelfde doel. Snap trouwens ook niet dat als ze het zelfs geheim houdt voor haar ouders, ze zichzelf wel op youtube zet herkenbaar.

Maare, je bent dus 20 en je wil niet dat je ouders weten dat je jezelf op Youtube zet? Kijk als je 12 was snap ik dat nog wel, maar 20… :confused:

Mijn ouders weten wel dat ik op youtube sta :slightly_smiling_face: Ze hebben al ooits eens een filmpje gevonden haha. Alleen als ik " live " zing dan vind ik dat het ergste om het voor hun te doen. Sowieso vind ik dat er niet geoordeeld mag worden over voor wie ik wel of niet durf te zingen. Je weet maar nooit wat voor band iemand met zijn ouders heeft…

Ieder geval bedankt voor jullie reacties ! :wink:

Je hebt al heel veel andere topics aangemaakt in het verleden. 1 topic waar je alles in zet is genoeg, dat heb ik je voorheen ook al gezegd. Bovendien is er ook een ‘plaats hier je muzikale uitspattingen’ topic.

Ik sluit je topic dus nu en je kan dit bericht weer plaatsen in je oude topic.