kers- sinterklaas- en verjaardagsverlanglijstje idee?

hey Girls!!
ik heb jullie hup nodig :cold_sweat:.
Sinterklaas, kerst en mijn verjaardag komen eraan dus ik heb verlanglijstjes nodig!! nu de struggle wat je erop moet zetten want het hele jaar zie je dingen waarvan je zegt ‘die is leuk!!’ ‘die moet ik hebben!!’ maar als je het dan op moet schijven heb je geen idee :bored:… ik ben een beetje opzoek naar leuke, gekke, grappige en lekkere cadeau’s.
wat ik tot nu heb is:
-het bucked-list boek
-paars linnen telefoon hoesje
-vrolijke, gekke en warme sokken
-hot chocolate (sticks)
-headphone splitter

kunnen jullie mij en andere girls misschien ook helpen?? ik ben trouwens 15!

ty alvast!! :bowing_man:
(ik weet niet of dit op het juiste topic is maar ik wist niet echt op welk topic dit moest, wees creatief met bedenken!!!)

• het ‘grumpy cat’ boek, op Facebook heb je deze vast wel een keer in je tijdlijn gezien
  • zelfgemaakte sieraden, bijv. van YC Jewels (Yolanthe), Moost Wanted (festivals)
  • cursus bonbons/taarten/cupcakes maken
  • chocoladefondue set van Xenos
  • kookboek chocolade
  • netflix abonnement?
  • persoonlijke sinterklaas video via Sint.tv
  • sjaal in donkerrode/donkerblauwe kleur
  • bioscoopbon

Ik weet niet of je (al) make-up gebruikt, maar een goeie lippenstift is natuurlijk altijd welkom :bowing_man:

Good luck

Nagellak, dvd’s, concertkaartje, musicalkaartje, dagje welness of fish spa, fotolijstjes, leuke spulletjes voor in je kamer, kussentjes, kleding, schoenen, make-up, fleecedekentje, parfum

Ik zoek het altijd in de richting van :Boeken, tijdschriften, make up, nagellakjes, sjaal, iets van Rituals, Parfum, of oorbellen/armbandjes