Kermis!!

Heeey!

Ik ga binnenkort naar de kermis in Rotterdam, bij schiehaven.
Weet iemand of er ook nog kortingsbonnen in kranten ofzo te vinden zijn ? hihi

En weet iemand ook nog truucjes om bijvoorbeeld knuffels te winnen uit die automaten?? ( oke domme vraag xD)

Is er eigenlijk al een officieel kermis topic??

xx

Ik zou even op de site kijken.

*van de kermis…

Ja heb ik gedaan, heb onder het kopje kortingsbonnen gekeken maar daar staan er helaas geen.
Vorige week was een kennis van mij naar de kermis geweest met kortingsbonnen die wel op de site stonden, maar die zijn ineens weg ofzo? :frowning_face:

De kraan is in de bijv. 12 keer 2 keer zo sterk en laat de knuffel dus niet vallen, maar daar heb je niet veel aan want je weet in de de hoeveel en je weet niet hoeveel mensen er geweest zijn.

Zie het als een upje

Altijd bij de buik pakken/

of bij het hoofd, ligt eraan wat het zwaarst is, ik heb deze week 2 yoshi’s in gewonnen, allebei de eerste grijp zegmaar. gewoon bij het hoofd gepakt, want dat was het zwaarste

En als iemand net een knuffel uit een automaat heeft gewonnen moet jij dus een andere automaat pakken, of als iemand ene halfuur heeft staan proberen en niks gewonnen juist die pakken :slightly_smiling_face:

Haha oke bedankt meiden ! :slightly_smiling_face:

Gewoon niet proberen. Geldverspilling.

Maar wel leuk als je wat wint

Ja het is geldverspilling idd maar ik ga ook niet dagelijks naar de kermis haha

Bij ons in de buurt is het altijd 1 euro dag voor attracties op woensdag. Maar ik weet niet hoe dat zit in de omgeving van Rotterdam.

Ik ga morgen dus het zou wel leuk zijn haha