Kermis, ik durf nergens in.

Oke als eerste;
sorry dat ik alweer een topic aan heb gemaakt als dat echt niet mag doe dan maar een slotje maar ik kan hier echt niks over vinden.

Het is bijna kermis bij ons en ik durf dus echt in níks, maar dan ook echt niks.
en al m’n vriendinnen durven wel érgens in, ook niet in alles maar wel ergens, sommige durven wel in alles…
maar ik voel me altijd zo zinloos als ik daar voor die atracties sta, beetje jassen vast houden en foto’s maken. En kermis is 3 dagen en nu heb ik besloten om 1 dag gwn niet te gaan… Maar ik zit te denken, ja waarom durf ik nou eigenlijk nergens in, maar dat weet ik dus niet want ik ben niet snel misselijk ofzo, ik heb wel hoogtevrees maar dat moet met lage dingen geen probleem zijn… Nu vroeg ik me af of meerdere mensen dit hebben/hebben gehad en wat hun toen deden…

Ik heb geen zin in zinloze reacties en anders maar een slotje…

X

Gewoon doen. Zo mis je alle plezier. 1 x over je angst heen en dan wordt de tweede keer ook gewoon leuk (:

Ik durfde ook niet, en nog steeds niet.
Ik ga gewoon niet naar de kermis. (en zeker niet 3 dagen :pensive:’)

geen idee.
ik hou niet van kermis, dat vind iedereen ook raar. :3
upje voor jou.

Ik zou er gewoon ingaan als ik jou was. Het lijkt misschien eng, maar als je er eenmaal in bent is het misschien hartstikke leuk. En anders: zo’n attractie duurt meestal maar 1 minuut en je bent er zo weer vanaf. Je bent een ervaring rijker en je hoeft je niet meer af te vragen of je het nou wel of niet leuk vind en waarom je er bang voor bent.

Ik ga altijd naar de kermis voor lekker eten :x

Nou dit heb ik ook ik heb ook helemaal niets met attractieparken enz.
Ik ga alleen in de botsauto`s maar ik ga eigenlijk helemaal niet meer naar de kermis. Lopen altijd van die typjes rond…
Maar eigenlijk waarom zou je naar de kermis gaan als je toch nergens in gaat/durft ?
Ik weet niet of je er iets aan hebt.

Ik ben er wel altijd bang voor dat de schroeven er niet goed inzitten ofzo en dat het karretje wegschiet, maarja. Ik ga er wel altijd gewoon in.
Misschien moet je het indd gewoon doen, gewoon de minst enge eerst proberen?

Ga gewoon lekker suikerspinnen en popcorn eten dat vind ik altijd het leukste! In pretparken durf ik eigenlijk wel bijna overal in maar kermissen vertrouw ik om 1 of andere reden niet. Maarja anders ga je toch niet naar de kermis??

Ik vind kermis stom en dus ga ik niet naar de kermis.

Ik durfde ook nooit ergens in.
totdat ik op een dag besloot het toch te proberen
en toen ging ik in een achtbaan die 5x over de kop ging,
en daarna durfde ik óveral in,
dus gewoon doen! :grin:

Ja maar iedereen gaat redenen zoeken als ik niet naar de kermis ga. Ik ga denk gewoon in attracties anders blijf ik met die gedachtes zitten en heb ik later weer spijt, want eerlijk gezegt weet ik van mezelf dat ik na iets toch wel nog een x wil…

ga gewoon de tent in anders.

Ik vind de sfeer altijd zo apart op de kermis. Ik ga eigenlijk alleen met mijn kleine broertje, (áls ik al ga) maar die durft niks. x] Mijn vrienden zijn niet zo’n kermisgangers.
Waarom durf je eigenlijk nergens in? Je gaat er niet dood van. :’)

ik durf ook nooit! ik zeg dan altijd gewoon dat ik het geldverspilling vind, maar stiekum durf ik het gewoon niet:O

I understand. En wat, denk je nu echt dat dat zo makkelijk is opeens even in zo een enge atractie gaan? xd Ik flip dan echt en dan verpest ik het gewoon vr de rest hea :'p

bij mij was het altijd zo dat ik het zonde van me geld vond, ik wilde liever knuffels happeren :’)

zeg gewoon wanneer zij in een achtbaan gaan dat jij even iets lekkers gaat halen ofzo, dan kunnen ze je niet vragen om op al die tassen te letten.