Kerk gala

Hee allemaal,

Volgende week heb ik een gala bij de kerk waar ik sinds kort naartoe ga. Mijn tante en oom + kinderen gaan ook naar dezelfde kerk dus gelukkig kan ik altijd wel met iemand praten (nicht en neef van 18 en 15) maar voor de rest ken ik er helemaal niemand.

Nou is er volgende week een kerstgala met diner waar je echt een galajurk naar aan moet en jongens ook in pak, alleen ik heb geen idee of ik wel wil gaan, omdat ik er gewoon bijna niemand ken en sowieso is het ook mijn 1e echte gala…

Dus bij deze, wat zal ik doen? Wat zouden jullie doen?

Nette jurk. Ik zal als ik jou was niet al te naks bij gaan lopen :slightly_smiling_face: Veel plezier.

Ik zou gewoon gaan! Zoals je al zegt je kan altijd wel met iemand praten, plus je leert er nieuwe mensen kennen!

Ik zou wel gaan. Je kent wel een paar mensen (dus daar kun je gewoon mee praten), en je leert vast wel nieuwe mensen kennen. Het lijkt mij best een bijzondere ervaring, ik zou ook heel graag een keer naar een ‘echt’ gala gaan.

Ik zou het doen. (:

Maar alleen mijn nicht gaat verder… zij is wel heel erg aardig maar ik weet niet of het wel leuk voor haar is als ik de hele avond haar aanhang ben. :face_with_raised_eyebrow:

maar dat hoef je toch ook helemaal niet te doen? Ze zal je vast wel aan een paar mensen voorstellen, en daar praat je dan gewoon even mee, en er zullen vast ook wel mensen tegen jou praten dus denk dat je je daar niet zo druk om hoeft te maken?

grootste vraag is: wat doe je aan! :grinning: hoe doe je je haar ?:stuck_out_tongue: etc

Haha ja, sowieso als ik ga dan moet ik daar nog even goed over nadenken.

Gewoon gaan! Gezellig, en je leert toch wel nieuwe mensen kennen. Als je niet gaat, zul je achteraf spijt krijgen!

Ga

kun je niet iemand meenemen?

Gaan!
Ik heb echt een suffe kerk, alleen maar oude mensen.
Maar dan nog is het altijd gezellig om met ze te praten, ookal ken je ze totaal niet!
En zeker als er nog andere jongens en meisjes zijn zal het vast wel leuk worden.
Je nicht zal het echt niet erg vinden als je meegaat hoor, en als zij met anderen gaat praten kan jij gewoon meepraten!

gewoon gaan super leuk
beetje buurten met iedereen
zijn vast zat leuke mensen

ik heb aanstaande zaterdag ook een gala in de kerk. ik ken er ook wel mensen maar dr is maar 1 vriendin waar k echt de hele avond mee zou kunnen praten :slightly_smiling_face:

oh well.

Ligt eraan
Als het op zaterdag was, zou ik niet gaan, omdat ik dan meestal betere plekken heb waar ik uit ga
Maar als het op vrijdag is, vrijdag heb ik toch niet echt wat beters te doen en dan is zo’n kerk gala nog altijd beter dan thuiszitten

ik heb ook 'n kerk gala (: