Keratosis Pilaris - dé oplossing?

Hey!

Ik heb Keratosis Pilaris, en ik heb gelezen op een beautyblog dat salicylzuur daarbij helpt. Heeft iemand hier ervaring mee? En waar kan ik dit het beste kopen? Ik hoop dat het een beetje werkt, want ik heb het op mijn dijen en licht op mijn bovenarmen en ik durf alleen nog maar lange broeken aan omdat ik me ervoor schaam…

Groetjes,
Aly

Ik heb het ook en ik haat het. Wat wel héél erg goed schijnt te helpen is deze zalf van paula’s choice: http://www.paulaschoice.n…-2-beta-hydroxy-acid.html Hoor ik bijna alleen maar goede berichten over! Ga 'm binnenkort ook zelf proberen.

Oh, dat heb ik ook! Mensen dachten altijd dat ik verbrand was door de zon als ze m’n bovenarmen zagen… Maar sinds ik scrub met zeezout (zeezoutscrub van dirx eigen merk, de blauwe) is het weg (:
Weet verder niks over salicylzuur, maar ik denk ik meld het toch even…
Trouwens, ik heb verder best wel veel andere huidproblemen (gezicht, armen, handen), maar je moet je er echt niet voor schamen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het wel doet, maar je moet je er echt proberen overheen te zetten, dan zul je zien dat mensen het echt niet vies vinden of zo iets. En als ze dat wel doen, dan zijn het toch maar stomme, oppervlakkige mensen. Het leven is te kort om je druk te maken om je huid :wink:

Ik moest even opzoeken wat het was. Heb hier gelukkig geen last van (klopt heel snel af) dus ik heb helaas geen ervaring.

ik heb het best erg op mn bovenarmen, dus up!

Ik heb het heel erg op mijn bovenbenen, zijn er ook nog natuurlijke dingen die daarvoor werken?

ik heb het ook.

jeetje, maar van die plaatjes op google krijg je echt nachtmerries, zo erg heb ik het totaal niet. ;o je ziet het bij mij wel, maar het is niet zo angstaanjagend zegmaar.

up