Keratine behandeling

Hallo allemaal,

Aangezien ik heel erg pluizig haar heb ben ik van plan om een keratine behandeling te doen, maar ik wilde even wat ervaring ervan horen. Dus wie heeft dit al eens laten doen/zelf gedaan? En wat was er goed/niet goed aan. Of wie heeft nog andere tips ? En ik zat ook met de vraag: kan je het zelf doen, of moet je het echt bij de kapper laten doen? Want je ziet ook veel dat je zelf die producten kan kopen.
Ik hoop dat hier iemand is die er wat vanaf weet?

ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, upje voor jou!

Ik ben hier ook heel benieuwd naar, up!!

Heb je al gewoon Antifrizz van john Frieda geprobeerd?
OT: Ik heb er geen ervaring mee.

hmm en volgensmij de rest die nu op dit moment op girlscene zit ook niet :frowning_face:
Nja hopen dat er iedergeval 1 iemand is, die er ervaring mee heeft! :grinning:
en bedankt voor je up,(en dit is dus ook weer een uppiee…)

Wat is het precies?

Ik weet er niet veel van, maar ik weet wel dat ze in de VS ‘keratinebehandelingen’ deden, zogenaamde Brazilian Blowouts, die heel erg slecht voor je gezondheid zijn. Die zijn volgens mij nu verboden, maar als je even zoekt op Google vind je zo hoe dat precies zit, en dan kom je heel veel waarschuwingen tegen. Ik zou dus even opletten dat je niet een behandeling laat doen die kankerverwekkend is o.i.d. :wink:

zou ook wel wat voor mij zijn… up
(antifrizz helpt bij mij niet)

antifrizz is iets anders dan een keratine behandeling. MAar iedergeval bedankt dat je reageert :grinning:
Ik zal anders even proberen kort uit te leggen wat die keratine behandeling nou inhoud: