Keratine Behandeling Topic

Hallo allemaal,

Ik heb dik krullend haar & 2 plukken in mijn haar zijn krullend/kroes. ik wil gewoon krullend haar houden alleen die 2 plukken moeten mooie krullen worden. een keratine behandeling (alleen bij die 2 plukken) leek mij een goeie optie. Daarom zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met een keratine behandeling zoals, werdt je haar mooier?, hoe zag het eruit een paar maanden na de keratine behandeling?, enz.
Ook als jullie nooit een keratine behandeling voor het haar hebben gehad maar er toch veel over weten of zelf een keratine behandeling willen doen. is een reactie altijd welkom.

Xxx

Dat verschilt denk ik echt per persoon. Ik heb het ook laten doen en behalve dat mijn haar er lichter van werd, werd het er niet mooier op maar juist stugger en had wel 4 dagen stijl haar. Daarna was het weer als voorheen, maar dan zelfs droger. Nee, ik doe dit niet nog een keer! Zonde van het geld en van mijn haar. Maar je leest er ook een hoop goede verhalen over dus denk echt dat je het toch zelf moet ontdekken. :slightly_smiling_face:

Wat voor soort haar heb jij? &Dankjewell Haha Xx

hallo, ik doe keratine behandelingen en heb alleen maar postitief klanten gehad ( klop,klop,klop)
neem anders een kijkje op mijn facebookpagina daar kan je before en after foto’s zien. Laat het ook voor mezelf doen nu 2 jaar en voor mij is het echt een geschenk uit de hemel.
Mocht je vragen hebben of info willen stuur me een pm of voeg me toe op mijn facebookpagina.
Groetjes Sara’s Keratine xoxo