"Kenzo" shirtjes op Aliexpress

Krijg je een boete als je een 'Kenzo" shirtje koopt op Aliexpress of wordt het alleen ingenomen?
Ik zou graag 1 zwarte willen hebben :cold_sweat:

Je loopt het risico dat het ontdekt word als het het land binnen komt. Het kan goed zijn dat het word ingenomen, maar ik heb ook een keer ‘neppe’ jordans besteld en deze mocht ik wel gewoon houden. Alleen wel 30 euro extra invoerkosten over moeten betalen.

Die schoenen waren dan boven de € 22,- ?!daarover moet je dan idd invoerkosten gaan betalen

Het shirtje die ik gezien heb die kost amper € 10, de kans is wel erg klein dat het gecontroleerd wordt, aangezien het wel door de brievenbus kan en niet zo veel weegt[font=arial]

De kans dat het word gecontroleerd is voor zo ver ik weet, erg klein. Ik zou het er op gokken. Mocht het toch ingenomen worden kun je je geld altijd via paypal terug claimen omdat je het niet gehad hebt.

Ja ik moest ook een keertje invoerrechten betalen en bij een vriendin van mij kwam een keer haar lipbalsem niet aan

Ik heb het besteld, het duurt ± 4 weekjes als het goed is uff
Graag zou ik ook wat cremes willen bestellen, maar ik ben nogal sceptisch over de kwaliteit van Chineze “make up” producten

[font=Verdana]