Kenzaa

Ik wil heel graag iets bij Kenzaa bestellen, super leuk zwart-wit jurkje
http://kenzaa.nl/dress/jurk-jumin-zwart.html <<-- die =)

Nu weet ik wel dat die site veilig is etc. Maar nu vraag ik me dus af of de maten ook kloppen er staat bij xxs, xs maar is dat ook echt zo ? ik ben namelijk best wel mager of nja… dun dus ben bang dat het jurkje veel te groot valt en dat ik er dus niks aan heb…

De site is zeker veilig, ik heb er zelf ook al een paar keer iets besteld en ze hebben een webshop keurmerk! En over de maten: er staan afmetingen bij dus je zou kunnen kijken of het past en anders kun je het altijd terug sturen.

Bij mij kloppen de maten wel… Als ik iets bestel in s/m dan is het ook echt een s/m soms zelfs een s…

Meestal valt het juist een maatje kleiner. Het is vooral xs, en s geloof ik. Ik heb er zelf een keer een jas gekocht, heel blij mee :slightly_smiling_face:
Het is ook vooral petite fashion dus kan prima dacht ik zo :slightly_smiling_face:
(ben zelf niet écht klein ofzo maarja…)

ja ik heb er ook al dingen bestelt en alles is altijd netjes aangekomen.

ik heb er ook al eens iets besteld :grinning: het gaat allemaal goed hoor :stuck_out_tongue:

Dat jurkje JUMIN die je hebt gezien valt inderdaad erg klein, met een europese maat XXS/XS zal je het perfect passen.
Onderaan in de tekst zetten we altijd hoe het kledingstuk valt, meestal zit er stretch in dus past het bij 2-3 maten goed! :wink:

Dankje, straks gelijk bestellen !

Als ie echt niet past stuur je hem toch gewoon terug?

Ja precies, je mag altijd alles terugsturen als je dat wilt!