kenzaa.nl

Hey (:

Ik wil al heel lang de lita’s en tot nu toe vind ik de beste eruitzien van kenzaa.nl.
er staat dat een maat 37 als een maat 37 valt, maar ik meen ergens te hebben gelezen dat je toch een maat groter moet pakken?
Dus heeft iemand hier ervaring met de webshop en met de lita’s van deze site?

Weet iemand ook of er soms kortingscodes komen?

Ik heb zelf ook een webshop en heb (dezelfde) neppe lita’s verkocht. Chinese schoenen vallen vaak iets kleiner. Heb zelf ook een paar lita’s gehouden en heb zelf maat 38, maar de schoenen in 39. 38 had ook gekund, maar zat redelijk krap. Zou dus voor een maatje groter gaan als ik jou was.

^Oké dankjewel voor je reactie (:
Heeft niemand anders wel ervaring met de lita’s van kenzaa? :slightly_smiling_face:

Volgens mij komt de foto op kenzaa.nl niet overeen met hoe de schoenen er in het echt uitzien. Op de site laten ze foto’s zien van de originele lita’s, terwijl ik ze ooit hier op een aanfoto gezien heb en ze toch wat lager waren.

Voor de rest heb ik geen ervaring met de site :’)

^Dat klopt volgensmij zijn ze iets lager maar dat vind ik niet erg, ik vind ze juist op die foto’s weird uitzien :slightly_smiling_face: Maar die schoenen dat dat meisje aanheeft, vind ik wel mooi.

Er is al een topic over kenzaa.nl

^Echt? Ik heb geen gevonden heb je misschien een link dan? :slightly_smiling_face:

Ik vind juist de echte juist weer een stuk mooier, maar als je ze leuk vindt moet je ze gewoon kopen! :wink:

Ook heb ik gehoord dat ze met inlegzooltjes fijner lopen, mochten ze eventueel niet perfect zitten.

^Ja ik ben van plan om die gewoon te kopen, maar ik zoek dus gewoon iemand die die van die site heeft gekocht en of de maten kloppen want ik heb geen zin in retourneren enzo :slightly_smiling_face:

iemand? :slightly_smiling_face:

Ik heb ze! Heb ze in maat 37 gekocht en heb altijd 37 en ze zitten goddelijk (: