Kent iemand een goede BB-cream

Ik ben op zoek naar een goede BB-cream met een medium dekking het liefst voor een onzuivere huid. De prijs maakt op zich niet uit ik heb zelfs een voorkeur aan een iets duurder merk (zoals clinique).

Kent iemand een goede bb-cream met bovenstaande omschrijving :slight_smile: ?

de dream fresh BB cream van maybeline vind ik heet fijn! ik heb wel wat rood in mn gezicht en glimmende huid en dat weet hij prima te verbergen! zonder dat je een laag op je gezicht hebt.

Skin79

Ik heb een hele droge huid, en last van rode vlekjes op me wangen… En bij werkt het heel goed, het ziet er in eerste instantie een beetje grijs uit, en als je het uitsmeert zie je niet gelijk dat het dekt, maar je moet dan even 5 min. wachten en dan heb je een dekkende bb cream, het voelt ook heel licht aan. En het helpt ook tegen allerlei dingen en is beschermend.
Ik heb het hier gekocht, http://www.bbcreamshop.eu/ (ik heb de goude, maar denk dat jij dan de roze nodig hebt)

Ik vind die van Misha heel fijn, bestelde hem altijd op ebay.

Ik gebruik die van garnier en vind hem prima

Clinique :slightly_smiling_face:

Dit topic blijf ik even volgen, ik zoek er ook 1, liefste niet zo duur maar wel dekkend. Iemand een idee?

BB crème van Garnier voor de vette huid. Deze werkt voor mij erg goed. Het geeft een goede dekking en voelt lekker aan :slightly_smiling_face:

^ Blijft die ook lang zitten? Ook als je dan gewoon een hele dag naar school gaat?

Ik heb die van Maybelline (Dream Fresh), en ik ben er eigenlijk echt wel tevreden over. True, het dekt niet 100%, maar het is dan ook geen foundation he :slightly_smiling_face: Maaarrr het geeft mijn huid wel iets van dekking, net genoeg om het egaal en heel natuurlijk te laten lijken.

Het geeft een gezonde glans, wat eigenlijk gevaarlijk is (voor mij dan) omdat ik snel een vette huid krijg, maar als je een droge of normale huid hebt, zou ik hem zeker aanraden. Op de blog van Miss Lipgloss kun je er een review over lezen, als je nog niet overtuigd bent :slightly_smiling_face:

Ik ben verliefd op de BB creme van Garnier.
Ruikt lekker, dekt vooor mij voldoende en blijft mooi zitten.