Kent iemand dit meisje?

Ik ben opzoek naar mijn oude vakantievriendin. Aleen weet ik haar achternaam niet en ook niet waar ze woont… Ik dacht: Misschien kent een iemand van Girlscene haar.
Dit weet ik van haar:
-Haar voornaam is Rosa.
-Ze heeft een oudere zus, Juul.
-Ze heeft ook een jonger zusje, Evi.
-Juul en Rosa zijn bruin en haar ouders en zusje zijn blank.
-Ze zal nu rond de 11/12/13 jaar zijn.
-Toen ik haar leerde kennen waren we op een camping in Frankrijk, rond het jaar 2006/2007.
-Ik denk dat ze in Noord-Holland woont, maar dat weet ik niet zeker.

Meer weet ik niet… Ik weet dat het niet veel is maar misschien heb ik geluk en kent iemand haar of iemand kent iemand die Rosa of haar zus of voor mij part haar tante weer kent. Volgen jullie het nog?

Hier heb ik 2 foto’s van die vakantie:

http://esitje.hyves.nl/album/20585968/Vrienden/HYe_CwCy/fotos/1370959079/0/BIlm/?pageid=63VFZZFLWGSGWGCK0#media=0.1370959079.BIlm&state=2

Van links naar rechts: Ik-Rosa.

http://esitje.hyves.nl/album/20585968/Vrienden/HYe_CwCy/fotos/1370959079/0/BIlm/?pageid=63VFZZFLWGSGWGCK0#media=1.1370959134.w

Bovenste rij(links naar rechts):Juul-Jill(mijn zus).
Onderste rij(links naar rechts):Rosa-Ik-Evi.

Hopelijk kent iemand haar, alvast bedankt!

Je foto’s doen het niet.

Ik ken geen rosa, succes met je zoektocht!

Ik denk niet dat ik haar ken. :3
En je foto doet het niet + je hyvesdinges (profiel niet zichtbaar).

Shit mijn foto’s doen het niet… Weet iemand hoe ik ze aan de praat krijg?

volgensmij ken ik dr niet
succes met zoeken

Ik denk niet dat je haar terug zal vinden aangezien je ze in 06/07 voor het laatst hebt gezien, maar succes iig

Ga naar de foto op hyves, doe rechtermuisknop en klik op afbeeldingsinfo bekijken en kopieer dan de locatie link.
Die link zet je hier in je bericht tussen
en

je fto’s doen het niet .

^ No shit sherlock -.-

Maar haar profiel is niet zichtbaar voor onbekenden, dus zullen die links dan wel werken? Upload die foto’s gewoon via tinypic of imageshack, kopieer dan de link voor messageboards en fora (of zet de url tussen [img] [/ img]) en hoppakee.

Ik ken haar niet maar veel succes met zoeken!

@Samiranka : droog .

Laad anders de foto’s via tinypic of imageshack. (:
En ik ken haar ook niet, succes met zoeken!

Heel veel succes met zoeken!

Ik ken haar ook niet. Maar jill is niet zo’n heel bekende naam, speur hyves af naar alle jills:P Misschien kun je via haar haar zus bereiken/

succes ermee! :astonished:

^ De zus heet Juul en dat komt echt wel vaak voor :’)

omg ik had het dus snel doorgelezen, sorry juul komt vaker voor idd! Evi misschien? Ik zoek ook altijd mensen als ik me verveel xD Heb je wta te doen :stuck_out_tongue:

Ik ken geen rosa.
en het is wel een tijdje geleden zo te zien…

Ik ken geen rosa, sorry.