Kent iemand deze film?

Ik ben tegenwoordig nogal geïnteresseerd in sekten, en gisteren herinnerde ik me een film die ik een aantal jaren geleden eens heb gezien…
Ik weet eigenlijk bijna niet meer meer waar hij over gaat, en waarschijnlijk zijn er niet veel mensen die hem hebben gezien, maar niet geschoten is altijd mis ^^

Ik weet niet zeker of het echt met een sekte te maken had, maar het gaat in ieder geval over een zwaar gelovige man en vrouw die een meisje ontvoeren. Van de vrouw en het meisje weet ik niet meer hoe ze eruit zien, maar de man liep rond in een lange witte jurk met een touw om zijn middel, en hij had lang haar en een baard.
Zeg maar zo’n jurk x)

http://www.thejcstour.com/photos/newjesus.jpg

Die man en vrouw wonen in een bos, dacht ik? En ze houden dat meisje constant bij zich. Op een gegeven moment wordt die man dus gezocht en zie je foto’s van hem zoals hij eruit zag zonder baard etc.
Ik heb geen idee hoe het afloopt. Het is een waargebeurd verhaal geloof ik.

Oke, wat een onduidelijk verhaal x) Nouja, ik hoop dat iemand zich iets kan herinneren:)

ik denk dat ik weet welke je bedoelt maar ik zou niet weten hoe die heet :blush:

Haha, ik vind het echt zo frustrerend als ik me de naam van een film niet kan herinneren x)

was da een meisje met een geit?

Ik heb echt geen idee. Ik kan me geen geit herinneren maar het zou best kunnen. Het is denk ik al een jaar of 4 geleden dat ik die film zag, misschien wel meer.

de man liep rond in een lange witte jurk met een touw om zijn middel, en hij had lang haar en een baard.

Lijkt me een film over jezus XD maar geen idee, ben wel benieuwd

Haha ja, die man zag er ook uit zoals jezus altijd wordt voorgesteld in films x)

Wat veel ‘ik zoek een film’ topics zeg ö. En ik zou het niet weten. xd Kijk niet zo veel films…

het dan mischien marieke
ik weet niet zeke of da de goede naam is maar da moet je maar effe google

is het niet over dat meisje die ontvoert werd?
door iemand die eerder bij hen kwam schilderen

en toen werd ze midden in de nacht uit haar bed ontvoerd…

najah lijkt het op x]

Nu je het zegt… Dat klinkt wel bekend ja.

nah dat is een waar gebeurd verhaal. in amerika

was ehm
ik weet niet meer hoe die film heet

maar wat ik er nog van weet
is dat dat meisje en haar zusje samen in bed lagen
en dat meisje dus ontvoerd werd,
dat zusje later een beschrijving geeft van die man en dan weten ze dus hoe hij er uit ziet en komen ze er achter dat het dus die schilderofiets is van vroeger,

die vrouw en die man nemen dat meisje mee en ze zijn een soort van jehovas…
en dan op het laatst wordt dat meisje gevonden

maar hoe heette dat ook alweer x]

Je bent briljant, ik heb hem gevonden ^^
Voor de mensen die het willen weten: het is The Elizabeth Smart Story

jaaaaaaaaaaaaaa
dat wassem

ik wist dat ze elizabeth heette