Kent hij me wel

Hij zit bij mij in de klas bij duits, maar kent hij mij wel?
Hij zal mij vast wel eens hebben zien zitten maar ziet hij me dan wel echt?
of ben ik gewooon een meisje dat in de klas zit??
Op zijn hyves heb ik zijn foto al vaak beken
Jullie raden het vast al dat ik hem leuk vind
Alleen heb ik nog nooit met hem gepraat…
Maar wat moet ik nu??
vaste plaatsen in de klas en zijn vrienden ken ik niet.

Je stem laten horen in de klas…regelmatig antwoord geven op vragen (niet te veel natuurlijk), gewoon laten merken dat je er ook bent.

gewoon ervoor zorgen dat je zeker weet dat ie je kent toch ?
begin een praatje met m over het opgegeven huiswerk ofzo als jullie naar binnenlopen of voor het lokaal staan ofzo ?
iig gewoon contact maken ? :]

Ja zeg… wij zijn die jongen niet! Ik kan dat ook niet ruiken hoor. Alhoewel… :’] Nee, kidding.

Ik zou gewoon is een praatje maken ofzo, of als je dat moeilijk vind een keer een pen aan hem vragen of weetikwat… Oh sjonge, dit is best lang geleden… hoe deed ik dat…gewoon, kijken, glimlachen… toevallig met m mee naar huis fietsen, zorgen dat je bij hem in het team zit bij gym, and so on =] succes!

Nee, waarschijnlijk kent hij je niet. Je kan er natuurlijk wel voor zorgen dat hij je wél gaat kennen, maar blijf jezelf!
Als je verlegen bent, moet je dus niet opeens tijdens Duits door de klas gaan schreeuwen. :slightly_smiling_face:

Idd XD

ga gewoon beetje aanwezig doen in de klas
-lachen met vriendinnen,
-iets TE hard door de klas praten als de klas net stilvalt

• tegen hem aanbotsen als je de klas in uit looopt

aandacht van de klas is ook aandacht van hem

Dan gaat hij zich waarschijnlijk juist aan je irriteren.
Ga bij hem in de buurt zitten, doe ik ook altijd bij wiskunde werkuur bij zo een jongen :relieved:

heeeeey
Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties
alleen hebben wij een vaste plaats :rage:

bwa ik lach en praatte ook vaak tijdens wiskunde en dan gingen ze naar mij kijken en sindsdien lach ik altijd naar die jongen als ie toch kijkt en glimlacht ie terug :’)